چاپ کد خبر: 76445
9 اسفند 1400

هدیه ویژه ایرانسل و همراه اول به مشترکین دائمی و اعتباری بمناسبت عید مبعث

هدیۀ ویژۀ ایرانسل به تمامی مشترکان دائمی و اعتباری برای عید مبعث

%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87 %D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84 %D9%85%D8%A8%D8%B9%D8%AB

ایرانسل، هدیۀ ویژۀ خود به مناسبت عید سعید مبعث را اعلام کرد. این هدیه، یک بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی است.

به گزارش اول فارس" href="https://www.avalfars.ir/" target="_blank" rel="noopener" data-internallinksmanager029f6b8e52c="2">اول فارس به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، به مناسبت گرامی‌داشت عید سعید مبعث پیامبر اعظم(ص)، هدیۀ بستۀ ترکیبی دیتا و مکالمۀ ایرانسلی را با قیمت تخفیفی، به مشترکان خود ارائه کرده است.

همزمان با فرارسیدن عید سعید مبعث، تمامی مشترکان دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل یک ساعت مکالمۀ ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۴۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بستۀ تخفیفی، از بامداد ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۲۴ ساعت خواهد بود.

فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.


این مطلب را هم بخوانید:

فال حافظ امروز ۱۲ اسفند با تفسیر دقیق/ آن کیست کز روی کرم با ما وفاداری کند


هدیه ویژه همراه اول به مشترکین دائمی ، اعتباری و انارستانی برای عید مبعث

%D9%87%D8%AF%DB%8C%D9%87 %D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87 %D8%A7%D9%88%D9%84 %D9%85%D8%A8%D8%B9%D8%AB

معرفی طرح:

همراه اول بمناسبت مبعث بسته ترکیبی با تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی، اعتباری و انارستان در نظر گرفته است. این بسته از تاریخ ۹ اسفند لغایت ۱۱ اسفند از طریق شماره گیری *۱۰۰*۶۷۱# برای مشترکین دائمی و اعتباری و شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۶۷۱# برای مشترکین انارستان قابل خریداری می باشد.

با خرید یک بسته ۱ گیگ اینترنت یک روزه به قیمت ۶۴۰۰ تومان با شماره گیری *۱۰۰*۶۷۱# ویژه مشترکین دائمی و اعتباری ، ۱ گیگ اینترنت یک روزه هدیه و ۱ ساعت مکالمه یک روزه هدیه، علاوه بر بسته خریداری شده دریافت کنید.

با خرید یک بسته ۱ گیگ اینترنت یک روزه به قیمت ۴۵۰۰ تومان با شماره گیری *۱۰۰*۶۶۷۱# ویژه مشترکین انارستان، ۱ گیگ اینترنت یک روزه هدیه و ۱ ساعت مکالمه یک روزه هدیه، علاوه بر بسته خریداری شده دریافت کنید.
طرح برای چه کسانی قابل استفاده است؟

کلیه مشترکین دائمی ، اعتباری و انارستان همراه اول

شرایط و قوانین طرح:
  • کلیه مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۷۱# و مشترکین انارستان با شماره گیری کد دستوری *۱۰۰*۶۶۷۱# می‌توانند این بسته خریداری نمایند.
  • علاوه بر کد دستوری، امکان فعالسازی بسته ها از طریق اپلیکیشن همراه من نیز فراهم است.
  • این بسته ها از روز دوشنبه ۹ اسفند لغایت روز چهارشنبه ۱۱ اسفند قابل خریداری است و خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم در بازه زمانی اجرای طرح امکانپذیر است.
  • برای مشترکین دائمی و اعتباری امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. همچنین مشترکین انارستان امکان فعالسازی همزمان این بسته با کلیه بسته‌های اینترنت و باندل انارستان را خواهند داشت.
  • این بسته ها، رزرو یا تمدید خودکار ندارد.
  • قیمت این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین اعتباری در زمان فعالسازی بسته %۹ مالیات به قیمت بسته اضافه و از اعتبار مشترک کسر می گردد و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه %۹ مالیات به صورتحساب اضافه خواهد شد.
  • استعلام این بسته از طریق درگاه *۱۰۰*۱۰# و همراه من امکانپذیر است.
درگاه ارتباطی:
نوع مشترکینعملیاتکد دستوری
مشترکین دائمی و اعتباریفعالسازی*۱۰۰*۶۷۱#
استعلام*۱۰۰*۱۰#
راهنما*۱۰۰*۶۷۱*۹#
مشترکین انارستانفعالسازی*۱۰۰*۶۶۷۱#
استعلام*۱۰۰*۱۰#
راهنما*۱۰۰*۶۶۷۱*۹#

گروه واتساپ اول فارس

اینستاگرام 3

%D9%81%D8%A7%D9%84 %D8%B1%D9%88%D8%B2

نظرتان را در مورد هدیه ایرانسل و همراه اول برای عید مبعث برای ما بنویسید

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

Karwan سه شنبه , ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

شماکه در آمد زیادی دارید در هرشرایطی اکثریت مردم از بچه‌ها تا نوجوانان وجوانان(مجرد متهل، پیر،جوان )بخشی از زندگی شده بدون مبایل هرگز نمی‌شه زندکی کرد، پس هزینه اپراتورها از نان شب لازم تر شده اکثر مردم هر قشری بخشی از درآمدشون تقدیم شما می‌شود، حالا آخر سال گراتی وسختی بیداد می‌کنه بجای خوشحال کردن جوانان کم سن وسال ها مثلآ ۱یا۲گیگ اینترنت می‌دادید کم میاوردید ضرر می‌شد، نه والا، ولی همه عادت به سر همدیگر وزیر دستان کلاه گذاشتن کردیم، بسه خجالت اوره مهر ومحبت وپاکی وصداقت، انسانیت نمونده بجاش کرونا و۱۰۰۰مرض وبدبختی آمده ،بمن بگید کی شب‌ها راحت وآرام خواب‌ میره کی در آرامشه از رئس واستاد پول دار وفقیر وهمه این شد زندگی؟؟؟؟!!!@

رنا چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۸

جواد جوادی کی می دهید

علی چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

عیدیشون بخوره به …?

مهدی چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۳

واییییییی باورم نمیشه چه هدیه شگفت انگیزی ‌

ناشناس چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹

با سلام واحترام ببخشید من از ایرانسل اینترنتی یک سیم کارت خریداری کردم که پولش شد ۲۰۹۰۰ اونم دسته یکیدیگه بود بهش زنگ زدم گفت این شماره رو از فلان جا خریداری کردم این وسط پوله من بدبخت پرید اینا همشون کلاه بردار هستن ?????

رهگذر چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۴۶

اخه ….هدیه پولی میشه..شما … اومدین برای …ن..۱ گیگ ۴۰۰۰هزترتومن…

ایرانی چهارشنبه , ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۰۱

… ما که حرفهای شما گوش میدیم

آخرین اخبار