چاپ کد خبر: 26669
5 اردیبهشت 1399

هشدار معاون استاندار فارس: خطر کرونا بیشتر از قبل است

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: خطر کرونا همچنان وجود دارد و تمام نشده، حتی بیشتر از قبل است؛ لازم است مردم همچنان از تردد غیرضرور در سطح استان و شهرها پرهیز کنند.

بایگانی‌های عبدالرضا قاسمپور | پایگاه خبری اقطاع نیوز | اخبار ...

به گزارش اول فارس ، عبدالرضا قاسم‌پور  افزود: برخی فکر می کنند خطر کرونا تمام شده و به همین دلیل شاهد ترددهای غیرضرور در سطح استان به خصوص شهر شیراز هستیم.

وی با تاکید بر اینکه کرونا تمام نشده و خطر آن بیشتر از قبل است، بیان کرد: در این شرایط شلوغی ها، ازدحام ها و رفت و آمدهای غیرضرور معنا ندارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس از مردم استان فارس به خصوص کلانشهر شیراز خواست برای حفظ سلامتی خود و هم استانی ها از ترددهای غیرضرور خودداری کنند.

قاسم پور با بیان اینکه ترددهای غیرضرور در سطح شهرها افزایش پیدا کرده و بسیار خطرناک است، گفت: کاری نکنیم که بعدا پشیمان شویم.
وی اظهارکرد: مردم فهیم استان فارس ۲ ماه همکاری و همراهی بسیار خوبی داشتند که اگر در ادامه مراعات نکنند قطعا با مشکلات جدی مواجه می شوند.
جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: انتظار است همشهریان و هم استانی های عزیز کرونا را جدی بگیرند و پروتکل های بهداشتی و طرح فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

قاسم‌پور افزود: سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و اگر رعایت نشود هر تصمیم دیگری برای پیشگیری و مقابله با کرونا لازم باشد اتخاذ می کنیم.

وی همچنین به روند نظارت بر فعالیت بخش های مختلف در رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره کرد و گفت: با اصناف و کارفرمایان بخش های مختلف تولیدی، صنعتی و عمرانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می شود.
معاون استاندار فارس از فعالیت کمیته بازرسی و نظارت با محوریت استانداری و در شهرستان ها با محوریت فرمانداران خبر داد و بیان کرد: فروشگاه‌ها، اماکن و واحدهای حساس و مهم به خصوص واحدهای تامین کننده نیاز مردم در ماه مبارک رمضان روزانه به صورت جدی تری رصد و نظارت می شوند.

قاسم پور افزود: بازگشایی اصناف به معنای عادی شدن شرایط نیست بلکه با این بازگشایی مردم باید بیشتر مراقبت کنند و بهداشت فردی و عمومی و طرح فاصله گذاری هوشمند اجتماعی را برای حفظ سلامتی خود و هم استانی ها بهتر رعایت کنند.
معاون استاندار فارس همچنین با اشاره به اذعان پزشکان، متخصصان و مسوولان بهداشت و درمان کشور در موفقیت این استان در مدیریت بیماری کرونا گفت: این موفقیت حاصل همراهی و همکاری مردم عزیز استان است که همچنان توقع داریم این همراهی و مراقبت در رعایت بهداشت و اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند تداوم داشته باشد.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار