چاپ کد خبر: 25854
21 فروردین 1399

هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای سیلاب‌/ بارش شدید باران در تهران، البرز و قم

هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای سیلاب‌/ بارش شدید باران در تهران، البرز و قم

رئیس پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت: فردا در تهران، لرستان، شمال و شرق خوزستان، شمال فارس و کهکیلویه و بویراحمد بارش خواهیم داشت.

به گزارش اول فارس، «صادق ضیائیان» پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خصوص وضع آب و هوای چند روز آتی، گفت: بارش‌های موجود در جو کشور، تا چند روز دیگر ادامه خواهند داشت. البته برای برخی مناطق از کشور  اخطاریه ابلاغ شده است. این اخطاریه‌‌ها بیشتر در سطح‌بندی نارنجی، یعنی نزدیک به خطر بوده‌اند. 

وی افزود: بارش را در تمام کشور خواهیم داشت، اما گروهی از استان‌ها ممکن است بارش بیشتری را مشاهده کنند. استان‌هایی که امروز بارش خواهند داشت، البرز، قزوین، تهران، قم، سمنان، مرکزی، لرستان، کردستان، کرمانشاه، زنجان ایلام و چهارمحال بختیاری، کهکیلوله و بویراحمد، شمال استان فارس و شمال و شرق استان خوزستان و همدان است. اما فردا در تهران، لرستان، شمال و شرق خوزستان، شمال فارس و کهکیلویه و بویراحمد بارش خواهیم داشت و شنبه در شمال خراسان رضوی و جنوب خراسان شمالی امکان بارش زیاد وجود دارد. 

ضیائیان گفت: با توجه به اقدامات دستگاههای خدمت‌رسان از جمله شهرداری‌ها و وزارت نیرو و .. تمهیدات لازم ظاهرا انجام شده است. گمان نمی‌کنیم که مشکل خاصی پیش بیاید اما باید آمادگی کامل وجود داشته باشد. استان‌هایی که برای آن‌ها هشدار نارنجی صادر شده است باید آمادگی کامل داشته باشند. اما اینکه بصورت گسترده سیلی داشته باشیم اینطور نخواهد بود.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار