چاپ کد خبر: 47442
19 اسفند 1399

هشدار هواشناسی در خصوص سامانه جدید بارشی در استان فارس

بارندگی در استان فارس 2

به گزارش گروه محیط زیست اول فارس ،  هواشناسی استان فارس اعلام کرد: با فعالیت سامانه بارشی از اواخر روز پنجشنبه ۲۱ اسفند به استان بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات شمال استان بارش برف پیش بینی می‌شود.

این گزارش حاکی است که این سامانه بارشی روز پنجشنبه در شمال استان فارس فعال است و روز جمعه در سطح استان بویژه مرکز و شمال استان موجب وزش بادمی شود.
 
 هواشناسی فارس با اعلام اینکه این سامانه روز شنبه از استان خارج می‌شود، تصریح کرد: با فعالیت این سامانه اختلال در رفت و آمد جاده ای، خسارت به تاسیسات سبک، خیزش گرد و خاک ، کاهش دید و کیفیت هوا، آسیب به سازه های موقت و گلخانه ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی، سقوط اجسام از ارتفاع بویژه در کارگاه های ساختمانی و شکستن درختان فرسوده دور از انتظار نیست.

بر اساس این گزارش ، با توجه به این شرایط، توصیه می‌شود از سفرهای غیرضروری و صعود به ارتفاعات خودداری و سازه های موقت و تابلوهای تبلیغاتی محکم  و موقعه عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره احتیاط شود.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

داداش این سایت مربوط به هواشناسیه نه وزارت ارتباطات

سیداسماعیل نجیبی چهارشنبه , ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۵۵

باسلام وخسته نباشید خدمت شما،ماحدوددوسال هست که پیگیرهستیم برای گرفتن یک خط تلفن،اما متاسفانه موفق نشدیم،آیادردوره ی عصرارتباطات باید اینگونه باشد؟؟؟در عجبم!!

آخرین اخبار