چاپ کد خبر: 9495
10 تیر 1398

هشدار پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری تحت عنوان رهن و اجاره خانه

76013
رئیس پلیس فتای استان فارس در خصوص شگرد جدید کلاهبرداران از طریق سایت ‌ های کاربر محور و تحت عنوان رهن و اجاره خانه هشدار داد .

به گزارش اول فارس به نقل از سایت پلیس فارس، سرهنگ حبیب ‌ الله رجبلی گفت: اخیراً پرونده‌هایی به این پلیس ارجاع شده که در آن برخی از شهروندان جهت تهیه مسکن به سایت ‌ های کاربر محور مراجعه کرده و برای رهن و اجاره منزل خود با آگهی‌هایی روبرو شده‌اند که قیمت ‌ های ارائه شده در آن آگهی‌ها، کمتر از قیمت واقعی در بازار مسکن است.

وی ادامه داد: کلاهبرداران با عناوینی چون ” اگر خواهان این خانه هستید پس تا قبل از اینکه به دیگری قول اجاره داده شود، مبلغ درخواستی را به شماره حساب اعلامی پرداخت کنید” سعی در به دام انداختن قربانیان خود دارند و پس از دریافت وجه واریزی، به هیچ وجه جوابگوی تلفن خود نیستند.

رجبلی از شهروندان درخواست کرد که به هیچ وجه فریب افراد کلاهبردار را نخورده و از پرداخت هرگونه وجه تا قبل از دریافت کامل جنس یا انجام کامل تعهد شخص فروشنده خودداری کنند .

رئیس پلیس فتا فارس با اشاره به قابلیت ‌ های سایت پلیس فتا، آن را پل ارتباطی با شهروندان خواند و گفت: پلیس فتا از خانواده‌ها درخواست می کند در صورت مشاهده موارد مشکوک، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی یا ضمن تماس با شماره تلفن ۰۷۱۲۱۸۲۷۸۰۴ گزارش کنند .

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار