چاپ کد خبر: 82238
8 اردیبهشت 1401

وضعیت آب و هوای استان فارس و دیگر استان های کشور

امروز در غالب مناطق کشور در برخی از ساعات به ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

کاخ تچر تخت جمشید
به گزارش اول فارس، طبق پیش بینی سازمان هواشناسی بر اساس تحلیل آخرین نقشه ها از امروز تا اواسط هفته آینده با عبور متناوب امواج تراز میانی از کشور در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار شمالی بارندگی خواهیم داشت.

امروز در غالب مناطق کشور و جمعه به جز استان‌های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و کرمان؛ شنبه به جز نوار شرقی و هرمزگان؛ یکشنبه به جز استانهای خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان در سایر مناطق کشور و دوشنبه در نوار شمالی کشور در برخی از ساعات به ویژه در بعدازظهر و اوایل شب رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

شدت بارش‌ها در این مدت در شمال غرب و غرب کشور خواهد بود. خلیج فارس در روز جمعه و تنگه هرمز و دریای عمان در روزهای جمعه و شنبه مواج خواهند بود.


پیش‌بینی وضعیت جوی استان فارس

به گزارش اول فارس ، اداره کل هواشناسی استان فارس در جدیدترین اطلاعیه منتشره وضعیت آب وهوای استان فارس راب ه شرح ذیل منتشر کرد:

وضعیت جوی استان فارس در پنجشنبه ۱۴۰۱/۲/۸:آسمان صاف در برخی از مناطق مرکزی و غربی استان غبار رقیق، در بعدازظهر نیمه ابری و گاهی وزش باد.
همچنین وضعیت جوی استان فارس در روز  جمعه ۱۴۰۱/۲/۹ :آسمان استان بتدریج ابری در مناطق شمالی و مرکزی استان همراه با بارش پراکنده و رعدوبرق و وزش باد.
این گزارش حاکی است : کـمــیــنــه دمــای امــروز اســتــان: صفاشهر با *۳ درجه بالای صفر، بـــیـشـیــنــه دمـای دیــروز اســتــان:لامرد با ۳۷ درجه بالای صفر، کـمــیــنــه دمــای امــروز شــیــراز:۱۰ درجه بالای صفر، بـــیـشـیــنــه دمــای دیــروز شــیــراز:۲۶ درجه بالای صفر

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار