چاپ کد خبر: 35714
4 مهر 1399

هیوندای سوناتا N Line طرح اسپرت‌ با موتور قدرتمند +تصاویر

Hyundai Sonata N Line 2021 3

بر اساس گزارش ها نسخه‌های N Line از محصولات هیوندای در مقایسه با مدل‌های استاندارد طراحی اسپرت‌تر و خشن‌تری دارند، همچنین سیستم تعلیق آنها سفت‌تر بوده و می‌توانند با موتوری قدرتمندتر هیجان بیشتری به راننده خود تزریق کنند.

هیوندای سوناتا N Line هم اگر چه از این قاعده پیروی می‌کند، اما دامنه تغییرات ظاهری آن بسیار محدود احساس می‌شود. با دقت بیشتر در نمای روبروی این نسخه، می‌توان به مواردی مثل چلوپنجره اختصاصی با نشان N Line و ورودی‌های هوای متفاوت در دو گوشه‌های سپر پی برد.

Hyundai Sonata N Line 2021 14

در نمای جانبی رکاب‌ها و رینگ‌های ۱۹ اینچی جدید سوناتای N Line را از نسخه استاندارد متمایز می‌کنند. وجوه تمایز این نسخه در نمای عقب عبارتند از دو خروجی اگزوز دوگانه، دیفیوزر و اسپویلر کوچکی که مابین چراغ‌ها تعبیه شده است.

Hyundai Sonata N Line 2021 7

در داخل کابین طراحان هیوندای از اجزای کرومی و پوشش عمدتا تیره‌رنگ برای بخش‌های مختلف استفاده کرده‌اند که این امر در کنار دوخت قرمز صندلی‌ها، فرمان و رودری‌ها کنتراست جالبی را پدید آورده است. صندلی‌های سوناتا N Line از نوع اسپرت بوده و نشان N را روی خود دارند.

Hyundai Sonata N Line 2021 19

در حال حاضر اطلاعاتی از پیشرانه سوناتا N Line منتشر نشده، اما هیوندای سال گذشته و در نمایشگاه خودروی نیویورک تایید کرده بود که این مدل نیروی خود را از نسخه تقویت شده موتور ۲.۵ لیتری توربوشارژ دریافت خواهد کرد. این موتور در حالت استاندارد حدود ۲۷۵ اسب بخار قدرت دارد، اما بر اساس برخی گزارش‌ها خروجی آن در سوناتا N Line نزدیک به ۲۹۰ اسب بخار خواهد بود.

Hyundai Sonata N Line 2021 1

به گفته سانگ‌یوپ لی (SangYup Lee) مدیر مرکز طراحی هیوندای سوناتا N Line 2021 افرادی را که خواهان سدانی با ظاهر اسپرت هستند را هدف گرفته و مشتریان بیشتری را جذب کمپانی خواهد کرد.

Hyundai Sonata N Line 2021 4

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار