چاپ کد خبر: 87891
5 تیر 1401

وام فوری ۵۰۰ میلیونی بدون ضامن با سود مناسب در سراسر کشور

بانک ملت به تازگی طرح تسهیلاتی شاپ کارت (خرید کالا و خدمات از شرکت های طرف قرارداد) را به شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کرده است.

shopcard

شاپ کارت ملت , نوعی کارت اعتباری است که متقاضیان با استفاده از آن نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از فروشندگان کالا و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام نموده و وجه آن را به صورت اقساطی باز پرداخت می نمایند.

اسامی شرکای تجاری طرح شاپ کارت به تفکیک هر استان و گروه صنفی و سایر اطلاعات مورد نیاز در پورتال اینترنتی بانک به نشانی زیر در دسترس می باشد.

www.mellatshop.bankmellat.ir

شاپ کارت ملت

نوعی کارت اعتباری است که دارندگان آن می‌توانند نسبت به خرید محصولات و خدمات مورد نیاز خود از تولید‏‏‏‏‏‏‏‏ -تامین‌کنندگان و فروشندگان کالاها و خدمات طرف قرارداد بانک اقدام نموده و وجه آن را به صورت یکجا یا تقسیطی، بازپرداخت نمایند.
نرخ سود تسهیلات مزبور پایین تر از سایر انواع تسهیلات می باشد.
شرکای تجاری (پذیرندگان) شاپ‌کارت ملت
مجموعه‌ای از فروشگاه‌های معتبر و مراکز ارائه دهنده کالا و خدمات دارنده پایانه‌های فروشگاهی ملت بوده که به موجب انعقاد قرارداد پذیرندگی شاپ کارت ملت به عضویت شبکه فروشندگان این طرح در آمده و پذیرای شاپ‌ کارت‌های صادره بانک می‌باشند.
گروه هدف

انفرادی:

اشخاص حقیقی که قصد بهره‌گیری از خدمات گردشگری یا خرید محصولات یا خدمات از سرویس‌دهندگان یا پذیرندگان شاپ کارت طرف قرارداد را دارند.

گروهی:

استفاده از خدمات یادشده برای معرفی‌شدگان از سوی سازمان‌ها، نهادها یا شرکت‌ها (اعم از خصوصی و دولتی) با انعقاد قرارداد گروهی امکان‌پذیر است.
شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات شاپ کارت ملت
33

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار