چاپ کد خبر: 61151
26 تیر 1400

وام قرض الحسنه اشتغال ایثارگران دو برابر شد

قرض الحسنه اشتغال

به گزارش اول فارس، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: وام قرض الحسنه اشتغال امسال از ۵۰ مییلون به ۱۰۰ میلون تومان افزایش یافت و ۱۰۰۰ میلیارد تومان  از سر فصل های اعتبارات اشتغالزایی برای اشتغال ایثارگران پیش بینی شده است.

 محمود پاکدل  به ۹۷ هزار نفر ایثارگر مشمول قانون اشتغال و دریافت حقوق از بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره کرد و افزود: ۴۵ هزار نفر از ایثارگران هم مشمول احکام نیرو های مسلح هستندو حقوق خود را از این نیرو ها دریافت می کنند.

وی پرداخت کمک معیشت ۱۰میلیون ریالی برای ۳۸ هزار نفر ایثارگران فاقد شغل و درامد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: این افراد بر اساس برنامه ریززی انجام شده و از ابتدال امسال حداقل حقوق کارکنان را دریافت کردند.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از تبدیل وضعیت ایثارگران خبر دادو گفت: با ایجاد کارگروه های تخصصی شرایط تغییر وضعیت  ایثارگران در سازمان ها ، نهاد و دستگاه های دولتی پیگیری شده است و فرایند آن در سطوح مختلف در حال اجراست.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

یحیی جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

باسلام من حدود یک سال و۷ ماه از سربازیم را در جبهه بودم ایا این وام یا تبدیل وضعیت ایثارگران شامل منم میشه …لطفا راهنمایی کنید به کجا باید مراجعه کنم..البته کارت ایثار گری هم دارم ..??

بی نام جمعه , ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲

سلام ایا کسی که حدود ۱۹ ماه از سربازی خود در جبهه بوده هم شامل میشه..البته کارت ایثار هم دارم

زمانه یکشنبه , ۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱:۲۹

خب این وام از کی و چگونه به ایثارگران پرداخت میشه؟

آخرین اخبار