چاپ کد خبر: 71494
23 دی 1400

پرداخت وام نقدی ۲۰۰ میلیون تومانی ۳۶ ماهه در بانک کارآفرین+شرایط

بانک کارآفرین به منظور تامین کمبود نقدینگی مشتریان واجد شرایط خود برای خرید کالاهای بادوام، تسهیلاتی در قالب طرح «امیدآفرین» اعطا می‌کند.

اعطای تسهیلات امیدآفرین بر ای خرید کالاهای با دوام

به گزارش اول فارس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مشتریان حقیقی این مجموعه می‌توانند با افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ریالی نیک آفرین و سپرده گذاری در حساب مذکور، به مدت حداقل سه ماه، تا دو برابر مبلغ سپرده خود تسهیلات خرید کالا دریافت کنند.

بانک کارآفرین این تسهیلات را در قالب عقد مرابحه به مشتریان می‌پردازد. حداکثر میزان این وام ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده که با توجه به دوره انتظار سپرده و مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود. سقف مدت بازپرداخت اقساط این طرح تسهیلاتی هم ۳۶ ماه اعلام شده است.

نرخ سود این طرح تسهیلاتی ۱۸ درصد است. متقاضیان برای دریافت این وام باید ضامن رسمی یا سند ملکی به بانک ارائه دهند. هزینه‌های جانبی هم با توجه به نوع ضمانت تعیین می‌شود. در صورتی که سند ملک ضمانت بانک باشد، هزینه جانبی یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، در غیر این صورت ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

چه کسانی امکان استفاده از تسهیلات طرح امیدآفرین را دارند؟

متقاضی این طرح حتما باید سپرده ۲۵ میلیونی تومانی و یک میانگین حساب مناسب داشته باشد. طبق معمول هر نوع وامی، نداشتن بدهی معوق یا چک برگشتی از متقاضی در سیستم بانکی ضروری است.

اگر بانک براساس ضوابط موجود به شخصی حداکثر مبلغ تسهیلات را با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه اعطا کند، با توجه به سود ۱۸ درصدی، میزان اقساط وام برای وی ۷ میلیون و ۲۳۰ هزار و ۴۷۹ تومان خواهد بود. کل سود وام از این مبلغ تسهیلات، ۶۰ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۴۸ تومان و مجموع رقم وام و سود ۲۶۱ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۴۸ تومان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ایراندخت جمعه , ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰

برای گرفتن این وام باید به کدام شعب ود رچه شهرهایی مراجعه کرد

آخرین اخبار