چاپ کد خبر: 86286
21 خرداد 1401

وام ۵۰ میلیون تومانی قرض الحسنه بانک تجارت به چه کسانی داده می شود؟

بانک تجارت به منظور رفع نیازهای ضروری اقشار مختلف جامعه به آن‌ها در قالب طرح «نیکان» وام ۵۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این تسهیلات در قالب قرارداد قرض الحسنه اعطا می‌شود.

مبلغ وام طرح نیکان براساس میزان سپرده گذاری متقاضیان تعیین می‌شود. افرادی متقاضی بعد از گذشته سه ماه از خواب سپرده، امکان تقاضای این وام را دارند. ضمنا امکان انتقال امتیاز این تسهیلات به بستگان درجه یک هم وجود دارد.

این وام فقط ۴ درصد کارمزد دارد. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند.

حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم ۲۴ ماه اعلام شده است.

در صورت پرداخت حداکثر مبلغ وام به همراه کارمزد مشخص شده و بازپرداخت معین، مبلغ هر قسط ۲ میلیون و ۱۷۱ هزار و ۲۴۶ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام هم ۲ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۹۰۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۵۲ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۹۰۷ تومان است.


بانک تجارت از سالیان پیش با دارا بودن زیرساخت‌های مناسب و فنی در زمینه بانکداری، خدمات بسیاری در حوزه‌های بانکداری الکترونیک و بین الملل به مشتریان خود ارائه داده است. هم اکنون این مجموعه با داشتن ۱۹ هزار نفر پرسنل، ۱۶ هزار شعبه ریالی و واحد رزی انواع خدمات مجاز بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این بانک در بازار سرمایه هم فعالیت دارد. سهام بانک تجارت سال ۱۳۸۸ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد و در تابلوی این بازار قرار گرفت.


بیشتر بخوانید:

فال حافظ امروز ۲۴ خرداد با تفسیر زیبا و دقیق


نظرات خود را برای ما ارسال کنید

رضا یکشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

باسلام.فکر کنم تمام این وام ها و شرایطی که اعلام میکنید شامل شهرستان های دیگه مخصوصا ،کرمان نمیشه آخه من هربار پیگیر اخبار بانک هستم برای وام.ولی هربار بعد از مراجعه به بانک رییس بانک میگوید که هنوز بخش نامه ای در این خصوص به ما نرسیده.چرا آخه ،مگه گناه ما چیه که توی استان کرمان زندگی میکنیم.

ناشناس یکشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

از مسؤولین بانک مرکزی خواهشمندم به شهرستان ها نظارت داشته باشند. چون در بعضی شهرستان ها مثل درگز که چون فاصله زیاد با مراکز استان دارد. در نتیجه قانون…. حکفرماست من دوازده سال پیش وام ساخت بملغ هفت میلیون دریافت کردم الان بانک … شعبه درگز از دادن سند اصلی که درگرو بانک هست امتناع میکند. مسول بانک یک کار… معرفی میکند …. سه میلیون پول میخواد من بازنشسته هستم توانایی پرداخت ندارم خواهشمندم ترتیبی اتخاذ شود هم مبلغ کارچاق کن حداقل یک سوم شود در صورت امکان بصورت قسطی دریافت کنند

مهدی جهاندیده یکشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

سلام .من حقوق بگیر هستم .قراردادی شرکت نفت هستم ‌میتونم وام بگیرم حقوق من نزدیک ۱۵ تومان هستش .ضامن رسمی فقط ندارم .ده سال هم میشه تو یه شرکت مشغول هستم .نامه کسر حقوق میتونم بیارم ‌‌شعبه کیش هم حساب دارم .۰۹۱۵///۷۱۷۶

علی یکشنبه , ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۳۴

به باز نشستها امثال من دادید بسه وا گذار به خدا میکنم

آخرین اخبار