چاپ کد خبر: 76497
10 اسفند 1400

واکنش ابراهیم عزیزی به تهدید و تخریب باغ شهری های شیراز

براهیم عزیزی

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: در موضوع باغ شهر های شیراز اگر از سوی مسئولان وقت بی تدبیری شده باشد، مردم مقصر نیستند.

به گزارش اول فارس، ابراهیم عزیزی گفت: اگر امروز تخلفی در موضوع باغ شهر های شیراز مشاهده می شود باید دید که دلیل اصلی آن به کجا بر می گردد و نقش بی تدبیری مسئولان یا قانون شکنی متخلفان، در این داستان چقدر است.

به گفته او، اینکه در مقطعی برخی مسئولان وقت بی تدبیری کنند و مردم سرمایه شان را در ساخت باغ شهرها هزینه کنند و بعد بیاییم به تخریب آنها بپردازیم، نه با عقل و نه با منطق و نه با شرع و قانون جور در نمی آید.


بیشتر بخوانید:

فال حافظ امروز ۱۱ اسفند برای متولدین ماه های مختلف با تفسیر دقیق


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار تعیین تکلیف سریع موضوع فوق شد و می‌گوید: تعیین تکلیف باغ شهر ها نیازمند یک کار کارشناسی با هم افزایی همه دستگاههای ذی ربط است تا علاوه بر حفظ سرمایه مردم، جلوی تخلفات احتمالی نیز گرفته شود.

عزیزی گفت: به هر حال امروز باغ شهرها نیازمند یک تصمیم گیری هوشمندانه و عقلانی است که نه مردم آسیب ببینند و نه محیط زیست و نمی توان نسبت به این مسئله مهم بی تفاوت بود لذا نمایندگان نیز این آمادگی را دارند که با کمک مسئولان به حل این مشکل بپردازند.

وات 1 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

عبدالله دوشنبه , ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۴۶

جانا سخن از دل ما می‌گویی
جناب عزیزی و جناب قادری و جناب پاک فطرت محض رضای خدا فکری به حال این جماعت مال باخته کنید جماعتی در دوره های قبل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کشاورزی و منابع طبیعی و ووووو تایید مجوز های سه چاه باغ شهری نموده اند و مردم بدبخت به بهای گزاف قطعه زمینی خریده اند الان عده‌ای دیگر انکار و دادستان آب ۲۰ ساله قسمتی از مجموعه را چندین ماه قطع و ووووو و فریاد رس خودش فریاد رسی را فراموش کرده است بداد مردم برسید

آخرین اخبار