چاپ کد خبر: 51173
29 فروردین 1400

واکنش بازیگرِ «پایتخت» به سوءاستفاده مدیران از سهمیه واکسن پاکبانان

 این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید. 

شهین تسلیمی، بازیگر تلویزیون با انتشار تصاویری از سریال جدید ماه مبارک رمضان در صفحه خود توضیحاتی را در این باره به اشتراک گذاشت:

“سریال “رعد و برق”
هرشب ساعت ١١ شبکه ۵
درماه مبارک رمضان میهمان منزلهای شما عزیزان هستیم”

13816294 671

ژیلا امیرشاهی، مجری برنامه «به خانه برمیگردیم» به مناسبت سالروز تولدش، پستی را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده و نوشته است:

“گرگ و میش صبح ۲۸ فروردین به دنیا آمدم.
در خانواده ای که پدر عاشق شعر و ادبیات و عرفان بود و سجاده نمازش همواره پهن و صدای مناجاتش هنگام نماز شب خواندنش فضای خانه را پر می کرد،و مادری که در زمان خودش در انجمن های بانوان سخنرانی می کرد و شیک پوش بود ،مهربان بود ،و با صفا ،و بی غل و غش.
از کودکی عاشق روانشناسی بودم و همواره نگاهم به اطرافیانم بود و گوشی شنوا و چشمی بینا داشتم تا هر طوراز دستم بر می آمد آرامش را در زندگی دیگران جاری و ساری کنم.
شاید همین هدف مرا به سمت این شغل کشانید،سال ۷۳ به عنوان گوینده در میدان ارک با برنامه (جهان دانش)به رادیو آمدم و بعد سال ۷۶ با (نغمه ها)کار اجرای تلویزیونی رو شروع کردم.
بعدها مردم بارها تاکید کردند که با شنیدن صدا و یا دیدن برنامه هایی که از من می بینند یا می شنوندحس آرامش دارند.
تازه متوجه شدم که چه مسئولیتی به عهده دارم و طی سالها تلاش کردم آرامش را در کلام و رفتارم به مردم عزیز کشورم،انتقال دهم.
در این سالها بسیار به معنای (چگونه می شود خوشبخت بود) فکر می کردم و راههای فراوانی راکه مردم برای خوشبختی انتخاب می کردند، تماشا کردم.
امروز باور دارم خوشبختی یک کلمه است که از درون ذهن انسانها جوانه می زند،رشد می کند و بارور می شود.
با تجربه امروزم، خوشبختی را در آرامش جستجو می کنم،و باور دارم که آرامش نخواهم داشت ،مگر زمانهایی که برای خوشحال کردن و آرامش دیگران تلاش کنم.
از کودکی ناخودآگاه در این راه قدم گذاشتم،و حالا آگاهانه این رفتار راخواهم داشت.
به یاری بهترین رفیق راهم،پروردگار.”

ژیلا امیرشاهی

داریوش فرضیایی، مجری محبوب برنامه کودک و نوجوان، بخش‌هایی از پشت صحنه مجموعه «کلبه عمو پورنگ» را در صفحه خود به اشتراک گذاشت.

“سلام دوستان
قسمتهایی از پشت صحنه های کلبه عموپورنگ که همکاران با موبایلشون ضبط کرده بودند رو براتون به نمایش گذاشتم تا ببینید و لذت ببرید 
لازم به توضیح هست که بدونید در کلیپ اول کسیکه از پشت صحنه با صدای بلند مورچه ها رو هدایت میکنه یکی از مربی هاشون بنام اقای «محمد مردای» هستن ، تصویربرادر هم آقای « محمود صالحی »با همراهی دستیارشون آقا « آبتین » هستند
کلیپ دومی هم که پرتاب شجاعانه عموپورنگ از بالای درخت در آغوش مورچه هاست”

داریوش فرضیایی
 کیسان دیباج، ایفاگر نقش سهراب در سریال «از سرنوشت» تصویری از خود و دارا حیایی، بازیگر نقش هاشم را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

کیسان دیباج

دیبا زاهدی، ایفاگر نقش لیلا احتشام در سریال نوروزی «همبازی» در جدیدترین فعالیت مجازی خود تصویرنوشته قابل تأمل زیر ار به اشتراک گذاشت.

دیبا زاهدی

مریم وطن پور، مجری برنامه‌های کودک و نوجوان با انتشار استوری زیر در صفحه‌اش، ساعت و شبکه پخش مجموعه نمایشی «وجدان درد» را اعلام کرد.

مریم وطن پور 1

کامران تفتی، هنرپیشه شناخته شده سینما و تلویزیون، با انتشار استوری زیر درصفحه‌اش واکسن تمام پریشانی‌های این روزها را «عشق» دانست.

علی ضیا، مجری جوان و پرطرفدار برنامه‌های تلویزیونی در آخرین فعالبت مجازی خود تصویرنوشته زیبا و قابل تأملی را در صفحه اجتماعی خود به اشتراک گذاشت.

کامران تفتی

علیرضا خمسه، بازیگر نقش باباپنجعلی در سریال «پایتخت»، در واکنش به اینکه برخی مسئولان آبادانی برای دریافت واکسن کرونا، خود را جای پاکبانان جا زده بودند استوری زیر را منتشر کرد.

علیرضا خمسه

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار