چاپ کد خبر: 90845
5 مرداد 1401

واکنش بسیج دانشجویی فارس به سخنان نماینده شیراز در خصوص سیل استهبان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس  استان فارس در نامه‌ای نسبت به اظهارات علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز ورزقان در مجلس در خصوص سیل استهبان واکنش نشان داد.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس

به گزارش اول فارس، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس در نامه‌ای به علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس نوشت: مصاحبه مورخ سوم مرداد ماه جنابعالی با خبرگزاری تسنیم با تیتر «در سیل استهبان دنبال مقصر نباشیم/خطای مدیریتی ناچیز است» در رابطه با سیل اخیر رودبال استهبان، همه دلسوزان انقلاب و نظام را بهت زده نمود و نمی‌دانیم اگر خانواده یکی از مسئولین در بین جانباخته‌ها بود باز هم شاهد این اظهارات می‌بودیم؟!

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پاک فطرت

نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

ابتدا درگذشت ۲۳ تن از هم وطنان عزیزمان که در حادثه دلخراش سیل رودبال استهبان جان باختند خدمت جنابعالی و دیگر مسئولینی که در این واقعه هیچ قصوری نداشته اند تسلیت عرض می‌نماییم.

مصاحبه مورخ سوم مرداد ماه جنابعالی با خبرگزاری تسنیم با تیتر «در سیل استهبان دنبال مقصر نباشیم/خطای مدیریتی ناچیز است» در رابطه با سیل اخیر رودبال استهبان، همه دلسوزان انقلاب و نظام را بهت زده نمود و نمی‌دانیم اگر خانواده یکی از مسئولین در بین جانباخته‌ها بود باز هم شاهد این اظهارات می‌بودیم؟! البته عملکرد ۲ ساله شما در قامت نمایندگی مجلس شورای اسلامی هر روز آن همراه با انتقادت فراوان همراه است. چطور می‌شود فردی به عنوان نماینده مردم اینگونه اظهارات دون از کارشناسی و کاملا محافظه کارانه مطرح کند؟

جناب آقای پاک فطرت آیا بهتر نیست جنابتان کمی در رابطه با عمکلرد نمایندگی مجلس توضیح دهید؟ اینکه شما نمایندگی مجلس را با تلاش برای انتصابات استان و شهر شیراز اشتباه گرفته اید و برخلاف منویات رهبری معظم انقلاب اسلامی حتی خود را از پاسخگویی به موکلان خود مصون می‌دانید.

آقای پاک فطرت حقیقتا دیگر امیدی به جناب عالی نداریم و قطعا از این به بعد هرگونه دخالت خارج از مسئولیت جنابعالی در انتصابات و امورات دیگر و همچنین اظهارات غیر علمی مورد بررسی بسیج دانشجویی قرار خواهد گرفت و در این رابطه با مردم عزیز صحبت خواهیم کرد.

وَالسَّلَامُ عَلَى مَنِ اتَّبَعَ الْهُدَى

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمید پنجشنبه , ۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۴۸

مردین مرررررد ، کارتون حرف نداشت???

آخرین اخبار