چاپ کد خبر: 48126
27 اسفند 1399

واکنش تند مدیرکل اتباع خارجی استان فارس به انتشار یک عکس

اتباع خارجی

ایسنا: مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس نسبت به انتشار عکسی حاوی تصویر ۲ کودک در حال ثبت آزمایش‌ ژنتیک پیش از ازدواج مربوط به شهرستان کازرون، واکنش نشان داد اما اظهارنظر منطقی را به انجام بررسی دقیقتر موکول کرد.

سید علاالدین کراماتی در این خصوص بیان کرد: هنوز مشخص نیست که دو کودک حاضر در تصویر منتشر شده در فضای مجازی، دارای اقامت مجاز یا کارت آمایش هستند یا خیر و ما در حال بررسی این موضوع هستیم.

کراماتی با تاکید براینکه اعزام دو کودک برای انجام آزمایش‌های قبل از ازدواج، یک خطا و اشتباه فاحش است و با حقوق اولیه افراد سازگاری ندارد، تصریح کرد: دفترخانه ثبت ازدواج رسمی نباید این کار را انجام می‌داد و خلاف مرتکب شده است.

مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی فارس با بیان اینکه با نهادهای امنیتی و دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان مکاتبات لازم انجام شده است، گفت: افرادی که اقدام به انتشار این تصویر کردند، می‌توانستند به جای انعکاس این موضوع و تشویش اذهان عمومی از انجام آن ممانعت کنند.

کراماتی اظهار کرد: تا پاسخ قانونی لازم در خصوص چرایی این موضوع اعلام نشود، نمی‌توان اظهارنظر منطقی و دقیقی داشت. 

بر اساس این گزارش ، طی روزهای اخیر، تصویری در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که در آن ۲ کودک خردسال، در حال ثبت آزمایش پیش از ازدواج در شهرستان کازرون نشان داده شده است. این موضوع واکنش‌های زیادی به دنبال داشت.

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE %D8%A7%D8%B5%D9%84

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناصری پنجشنبه , ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰:۴۹

سلام جناب آقای کراماتی ممنون از دلسوزی شما ولی خواهشا بجای پیدا کردن کسی که فیلم را فرستاده لطفا آن دفترخانه را که این کار را کرده پلمپ یا جریمه سنگین کنید چون آن دفتر خانه ارزش اخلاقی را زیر سوال برده که بخاطر پول حاضر است قانون را زیر پا بگذارد . سپاس

حافظ چهارشنبه , ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

یعنی شما ها خواب تشریف دارید تا فیلمی منتشر نشه به وظیفه خود عمل نمی کنید واقعاً به سرعت درحال عقب گرد به سوی…. هستیم

آخرین اخبار