چاپ کد خبر: 83862
27 اردیبهشت 1401

واکنش فراجا به شبگردی ارواح وحشتناک در خیابان های شیراز+عکس

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: اعضای یک گروه موسوم به گشت ارواح که در شهر شیراز باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

واکنش فراجا به گشت شبانه ارواح وحشت آفرین در خیابان های شیراز

گزارش اول فارس، سرهنگ کاووس محمدی  اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی و همچنین انتشار یک فیلم در فضای مجازی مبنی بر اینکه افرادی موسوم به “گشت ارواح” در ساعت های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان در شیراز شده و متواری می شوند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

واکنش فراجا به گشت شبانه ارواح وحشت آفرین در خیابان های شیراز

وی با بیان اینکه اعضای این گروه ضمن پوشاندن سر و صورت خود با پارچه های سفید رنگ و حضور در خیابان های شهر شیراز، باعث ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان و ایجاد بی نظمی در سطح شهر شیراز شده بودند، افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، مأموران گشت امنیت اخلاقی هر ۳ متهم را شناسایی و آن ها را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: متهمان در تحقیقات به جرم خود اقرار و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی، به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ محمدی گفت: امنیت، آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و کارکنان فراجا با هر گونه فعالیت افراد مخل نظم و امنیت برخورد قاطع و قانونی خواهند داشت.

گروه واتساپ اول فارس

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار