چاپ کد خبر: 81539
31 فروردین 1401

واکنش فرزند قالیباف به سفر خواهر و دامادشان به ترکیه+هشتگ فرزند شهید صیاد شیرازی

الیاس قالیباف ساعاتی پیش سفر خواهر و دامادشان به ترکیه را تأیید کرد. الیاس سفر به ترکیه را “خطایی نابخشودنی” دانسته و ضمن عذرخواهی از مردم ایران گفته: “خطای فرزند را پای پدر ننویسید.”

ایسنا: روز گذشته چند مسافر استانبول از بروز مشکل یک خانواده با متصدی فرودگاه، فیلم و عکس‌هایی برای فعالان فضای مجازی می‌فرستند که گویی به علت حجم بالای بار به مشکل برخوردند. ادعای فعالان فضای مجازی در ساعات اول این بود که خانواده نامبرده، خانواده محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی است؛ ادعایی که تنها چند ساعت بعد توسط الیاس قالیباف، پسر محمدباقر قالیباف تأیید شد.

به‌ گفته چند کاربر توییتری زهرا مشیر، همسر رئیس مجلس شورای اسلامی، مریم قالیباف (دختر رئیس مجلس) و همسرش؛ امیررضا بحیرایی با مقداری بار از ترکیه با متصدی فرودگاه در حال صحبت بودند و احتمالا این خانواده برای خرید سیسمونی به ترکیه سفر کرده بودند. به نظر می‌رسد نو رسیده‌ای در شرف قدم گذاشتن به خانواده آقای قالیباف است.

1372815 388

حالا الیاس قالیباف در اینستاگرامش متنی را منتشر کرده که در عین عذرخواهی از مردم ایران، ادعای کاربران توییتری را نقض کرده است. الیاس قالیباف نوشته که:

« آن‌ها برای خرید سیسمونی به ترکیه نرفته بودند و ناراستی‌ها و بزرگنمایی‌هایی در متن‌‎های منتشر شده وجود دارد، اما به هر صورت انجام این سفر خطایی نابخشودنی است.»

محمدباقر قالیباف زمانی در اردیبهشت ۱۳۹۶ در مناظره با حسن روحانی گفته بود: « قاچاق کالا و ارز امروز بیشترین مشکل را برای ما ایجاد کرده است؛ ما دست تجار را می‌بوسیم، ولی شما ببینید وزیر آموزش و پرورش ما می‌رود از ایتالیا لباس بچه می‌آورد؛ مردم، شما فکر کرده‌اید اقتصاد ما درست می‌شود؟ هرگز! درد اینجاست که ما می‌گوییم به نقل از آقای جهانگیری دختر وزیر بیکار و مظلوم است و می‌رود این کار را انجام می‌دهد؛ بقیه مردم بیچاره چکار کنند؟ تکلیف آن‌ها چیست؟ آیا آن‌ها می‌توانند اینکار را انجام بدهند؟»

این اظهارات در آن زمان کاملا مردمی و انقلابی بود اما وقتی همین اظهارات از سوی دیگران در فضای مجازی گفته می‌شود، الیاس قالیباف آن را سخنان «ضدانقلابـ» و «بدخواهان»  تعبیر می کند؛ او نوشته است: «سفر به ترکیه به امید و اعتماد مردم ضربه می‌زند و زبان ضد انقلاب و بدخواهان را دراز می‌کند.»

وی سفر خواهر و دامادشان به ترکیه را “مخالف مشی و مرام پدرش” دانسته و گفته که خطای فرزند را پای پدر ننویسید. این کار از قبل مورد مخالفت پدر بود ولی متأسفانه نادیده گرفته شد.” فرزند خلف پدر همچنین در مطلبش از مردم ایران عذرخواهی کرده و از خانواده‌اش هم خواسته که از مردم عذرخواهی کنند.


خبر آنلاین : فرزند شهید صیاد شیرازی به ماجرای سفر خانواده قالیباف به ترکیه با زدن هشتگ واکنش نشان داد.

مهدی صیاد شیرازی فرزند شهید صیاد شیرازی با زدن هشتگ خظایی نابخشودنی# نوشت:

342784 148

با انتشار حواشی مربوط به سفر تنی چند از اعضای خانواده قالیباف رئیس مجلس به ترکیه و خرید سیسمونی از آن کشور و در واکنش به این موضوع ویدیوئی انتخاباتی در شبکه های اجتماعی فراگیر شده است.

توییت های وحید اشتری فعال مجازی درباره سفر دختر قالیباف و همسرش به ترکیه

1372819 602

9999 1

3458199

6666 photo 2022 04 20 10 35 02 photo 2022 04 20 10 41 15

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹

سلام.درزمانی فردی بر روی منبر گفت اگه در جایی از فرش خانه نجس شود بایستی تکه.نجس شده را برید واردات دور.شب رفت خانه دید تکه ای از قالی اش بریده. شده دلیل را جویا شد گفت خودت بالای منبر گفتی .شیخ گفت ای زن من برای خودمان که نگفتم برای مردم گفتم.چرا چنین کردی.

ناشناس پنجشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

سلام اقای قالیباف یا کاری با اقتصاد این کشور بکنید که همه مردم ایران باهم برویم خارج سیسمونی بخریم یا ترا به خدا شما مسعولین هم مثل ما مردم زندگی کنید وقتی من خدمتگذار یک مدرسه حتی تا نزدیکترین شهر محل زندگیم نمیتونم بروم برای یک سفر یک روزه انوقت شما مسعول برای سیسمونی فرزند باید بروید خارج از کشور نمیدونیم قسم حضرت عباس باور کنیم یا دم خروس… یک سال است که ما سرایداران داریم اعتراض میکنیم که حقوقمون پایین است هیچ کاری که نمیکنید هیچ حتی یک میلیون اضافه کاری که قرار بود هر برج به ما سرایداران بدهید هم در فروردین ۱۴۰۱ حذف کردید حالا من سرایدار و خدمتگذار

امیر پنجشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

بایدافسوس خورد بحال مردم بیچاره

امیر پنجشنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲:۴۰

اقای الیاس قالبفا خطای تا بخشودنی در جمهوری اسلامی جرمیش چیست آن هم زن ودختر رییس مجلس که گفت چهار درصدها حال خودت بگو دختر ومادری که به حرف پدر خود نیست آیا ۸۰میلون نفر باید به حرف پدر شما گوش بدهن خودت قضاوت کن

ایرانی چهارشنبه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

توکشورمابچه هایی دارن بدنیامیان که بچه لباس نوزادی ندارد،پدرومادرشام شب ندارند،درورودنوزادمادرغذایی نداردکه بخوردنوزادراشیربدهد،پردکلافه گرسنگی زن ونوازدش هست وغذایی هام نیست خودپدربخورد،ازهمه چیزمهمتراگر مادر دردیاضعف بعداززایمان داشته باشدپول دکترودوانداردخلاصه اگردرخانواده بچه ی دیگری نباشد۳انسان گرسنه بی دواودرمان که معلوم نیست چقدراین بدبختی ادامه داشته باشدآنهم گرسنه وبدبخت ،
اونوقت برای تولدنوزادی وابسته به مسؤلی ازکشورمسلمان که خودمردمش درگرفتاری اند،برایک نوزاد وابسته سیسمونی ازترکیه باسفرپرهزینه بایدلباس ولوازم رفاهی بخرند،مگه این گناه نابخشودنی رامیشودباعذرخواهی فرمالیته کرد؟ی
بنظرشما حتی یک معلم که برای مطالبه حقش همین جناب قالیباف چقدرحاسیه وطول تفسیرراه انداخت آنهم بافرازونشیب های قالیبافی هنوزمعلم به مطالبه۱۰ساله اش دست نیافته ،چگونه این مسئول پرزرق وبرق توروی مردم ازطبقه متوسط به پایین نگاه میکنددرحالیکه هیچ کارمندی قادرنیست حتی یکدست لباس نوزادترکیه ای بخردوبرانوزادش وارکند.

ناشناس چهارشنبه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰

بنده خدا ۳ میلیون که بیشتر تو حسابش نبود با کدام پول رفتن ترکیه؟
تکذیب میکنم.

آخرین اخبار