چاپ کد خبر: 82288
9 اردیبهشت 1401

دفاع نماینده مردم کازرون و کوه چنار از عملکرد استاندار فارس

واکنش نماینده کازرون و کوه چنار به انتقادها از استاندار فارس

نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی بر لزوم همدلی، همکاری و حمایت همه جانبه نهادها و افراد از مدیر ارشد اجرایی و مدیران استانی تاکید کرد.

دکتر فریدون عباسی پنجشنبه ۸ اردیبهشت در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس با بیان اینکه در چند ماه اخیر که شاهد فعالیت های  استاندار بوده‌ایم، دکتر ایمانیه را فردی با تجربه بالای اجرایی و صادق توصیف و اضافه کرد: تلاش های جدی دکتر ایمانیه برای توسعه و پیشرفت استان با روحیه جهادی بر کسی پوشیده نیست.

عباسی تصریح کرد: متاسفانه برخی افراد که انتظار دخالت در انتصابات استان فارس را داشتند و به نتیجه دلخواه خود نرسیدندشروع به انتقاد و بهانه گیری کرده اند.

او با تاکید بر این که جریانات و نخبگان سیاسی باید نقش مشورتی برای مدیران اجرایی داشته باشند و در امور اجرایی دخالت نکنند، گفت: دولت مسئول اداره کشور است و انسجام مدیریتی و هماهنگ بودن تیم دولت اهمیت بسیار زیادی دارد و بر این اساس استاندار باید در سطح استان تعیین کننده نهایی باشد.

عباسی افزود: از رئیس محترم دادگستری استان فارس انتظار دارم به نهادهای نظارتی گوشزد کنند که در بحث اداره استان دخالت نکرده و کمک کنند که مدیریت ارشد اجرایی استان بتواند سیاست ها و تدابیر دولت را در پیش بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس، گفت: در شرایطی که دشمن حضور حداکثری دارد برای کمک به دولت و موفقیت کشور باید همه جریانات دلسوز و انقلابی و نهادهای نظارتی هماهنگی و همراهی لازم را با دولت داشته باشند.

عباسی با اشاره به این که سرمایه گذاری و حضور سرمایه گذاران برای توسعه و پیشرفت استان باید در اولویت قرار گیرد، گفت: برای تحقق این موضوع مهم، حمایت همه جانبه از مدیران اجرایی در استانی و استاندار محترم ضروری است.

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

باهر جمعه , ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

مجلس باید قانون شایسته سالاری را تصویب کند تا انتخاب افراد دلبخواهی و سفارشی وبا زور و اجبار و یا با نفوذ و پارتی انجام نگیرد و‌ محل ایراد کسی واقع نشود بدون دلیل و مدرک وبر این امر هم که برای عمران و آبادی مملکت و رفاه مردم در راس امور هست نهایت دقت و نظارت توسط مجلس انجام گیرد چون با اصلاح نظام مدیریتی همه امور مردم بصلاح‌گراییده میشود.

آخرین اخبار