چاپ کد خبر: 90022
27 تیر 1401

واکنش نیروی انتظامی به تیراندازی مامورین و تصادف مرگبار در محور دهدشت به بهبهان

نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تصادف منجر به آتش سوزی اتوبوس با پژو ۴۰۵ در محور دهدشت به بهبهان توضیحاتی ارایه کرد.

به گزارش اول فارس ، جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از فوت ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در اثر برخورد با یک دستگاه اتوبوس در شهرستان گچساران خبر داد.

62321590

سرهنگ “حمیدرضا اکبری” در بیان جزئیات این خبر گفت: مأموران پاسگاه انتظامی عبداللهی شهرستان گچساران در ساعت یک بامداد حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و به آن دستور توقف دادند.

وی با اشاره به اینکه راننده خوردو با بی توجهی به دستور پلیس از محل متواری شد، اظهار کرد: یکی از سرنشینان خودرو در طی مسیر به سمت خودروی ماموران تیراندازی کرده که ماموران به ناچار با شلیک چند تیر هوایی و سپس به سمت لاستیک ها قصد متوقف کردن خوردو را داشتند.

جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: راننده خوردو پس از اصابت تیر به لاستیک ها باز هم اقدام به فرار کرده که باوجود پنچر شدن لاستیک های خودرو پس از طی مسافت طولانی بر اثر بی توجهی به یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از سمت دهدشت به استان بوشهر در حال حرکت بوده برخورد کرده که هر دو خودرو دچار آتش سوزی شدند.

اکبری با اشاره به اینکه ۳ سرنشین خودروی پژو ۴۰۵ در دم جان باختند، تصریح کرد: خوشبختانه تمام مسافران خودروی اتوبوس بدون هیچ گونه صدمه ای اتوبوس را ترک کردند.

بر اثر این گزارش وی بیان کرد: ماموران در بازرسی از محل یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه تعدادی فشنگ که متعلق به سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵ بود کشف و ضبط کردند و بررسی بیشتر موضوع در دستور کار پلیس قرار دارد.

اشاره 1

فال حافظ ۲۸ تیر با تفسیر زیبا و معنی دقیق

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس سه شنبه , ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۴:۵۸

…..بیچاره مالک اتوبوس خدا میداند چقدر قسط داره

ناشناس دوشنبه , ۲۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

سه سرنشین از بین رفتند دیگه برسی از چه می‌خواهید بکنید

آخرین اخبار