چاپ کد خبر: 10609
6 مرداد 1398

ورود تبلت Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ به بازار

سامسونگ جدیدترین نسل از تبلت‌های گلکسی بوک خود را با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ و سیستم عامل ویندروز ۱۰ عرضه می‌کند.

عرضه تبلت Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵به گزارش اول فارس ، سامسونگ قصد دارد تبلت اسرار آمیز خود با نام Galaxy Book S را با تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قدرتمند عرضه کند. غول فناوری کره‌ای از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ و آخرین نسخه ویندروز ۱۰ در تبلت خود استفاده می‌کند.

پردازنده ۸ هسته‌ای این تبلت قدرت پردازش و سخت‌افزاری فوق‌العتده‌ای را به آن می‌بخشد و به طور حتم پس از عرضه یکی از برترین دستگاه‌های هوشمند جهان در دسته خود محسوب خواهد شد. سامسونگ با برنامه ریزی دقیق در تلاش است تا با عرضه Galaxy Book S بازار تبلت‌های هوشمند دنیا را تحت تاثیر قرار داده و توجهات زیادی را به سمت محصول خود جلب کند.

تجهیز تبلت Galaxy Book S سامسونگ به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵

سامسونگ هنوز اطلاعات کافی و دقیقی از پرچمدار تبلت‌های آینده خود منتشر نکرده و مشخص نیست این دستگاه دقیقا در چه زمانی عرضه و در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. اما شواهد و اطلاعات افشا شده از درون شرکت سامسونگ حاکی از آن است که Galaxy Book S مجهز به بلوتوث نسخه ۵.۰ و رم ۸ گیگاباتی است.

عرضه تبلت Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵

سامسونگ با انتشار اطلاعیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد تبلت جدید این شرکت گواهینامه‌های لازم را دریافت کرده و هنوز در مرحله آزمایش‌های فنی قرار دارد. اگر بتوان به اطلاعات منتشر شده در خصوص این تبلت اعتماد کرد باید گفت هم‌اکنون کمتر تبلتی با این ویژگی‌های اعلام شده در مورد Galaxy Book S وجود دارد و همین موضوع می‌تواند رقابتی جدی را بین شرکت‌های بزرگ فناوری به وجود بیاورد.

عرضه تبلت Galaxy Book S با پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵

سامسونگ در ماه‌های اخیر و پس از بحران تجاری بین آمریکا و چین بیشترین سود را از عقب ماندگی هوآوی و اپل در بازار‌های جهانی کسب کرد و توانست به موفقیت‌های گذشته خود بیافزاید.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار