چاپ کد خبر: 58596
4 تیر 1400

ورود خودروهای کیتون به ایران توسط کارمانیا یا ایساتیس موتور؟

روز ۲۹ اردیبهشت ماه شرکت کارمانیا طی اعلامیه رسمی در وبسایت خودرو و همچنین انتشار چند عکس اعلام کرد که توانسته قراردادی را با Keyton Motor منعقد کند و به عنوان نماینده رسمی کیتون موتور خود را معرفی کرده است.

کیتون موتور در اصل زیرمجموعه شرکت فوجیان است که در چین به تولید ون های مرسدس بنز و میتسوبیشی مشغول است.

خودرو کیتون 1 خبر تازه

خودرو کیتون 2 خبر تازه

یه گزارش اول فارس  کیتون به صورت اختصاصی مشغول تولید خودروهایی در سگمنت MPV، SUV و یا پیکاپ است و حتی خودروهای تجاری سنگین نیز تولید می کند. حال خودروسازی کارمانیا دو مدل کیتون V60 و کیتون EX80 را در بنر تبلیغاتی خود معرفی کرده و اطلاعاتی از آن را نیز در وبسایت خود قرار داده است.

خودرو کیتون 3 خبر تازه

شرکت ایساتیس موتور؛ جدیدترین بازیگر صنعت و بازار خودرو ایران به زودی با دو محصول تولیدی از برند «کیتون» وارد بازار خودرو کشور خواهد شد.

منابع آگاه اطلاع دادند که شرکت ایساتیس موتور در حال حاضر مشغول  تجهیز کارخانه این مجموعه جهت آغاز تولید دو مدل از محصولات «کیتون» شامل پیکاپ این برند و کراس اوور V60 است. همچنین بر اساس اطلاعات و تصاویر دریافتی «عصرخودرو»، نمونه های اولیه این دو محصول کیتون به گمرک رسیده اند و به زودی آزمایش ها و دیگر مراحل آماده سازی این دو خودرو برای ورود به خط تولید ایساتیس موتور آغاز خواهد شد. ایساتیس موتور در حالی نخستین نمونه ها را دریافت کرده و در حال آماده سازی کارخانه است که پیشتر برخی رسانه ها برند کیتون را به اشتباه به شرکت خودروساز دیگری در ایران نسبت داده بودند در حالی که ورود نمونه های اولیه و اطلاعات موجود نشان دهنده ورود کیتون با ایساتیس موتور به بازار خودرو کشور است.

خودرو کیتون 4 خبر تازه

خودرو کیتون 5 خبر تازه

یکاپ کیتون که یکی از مهمترین و استراتژیک ترین محصولات این خودروساز به حساب می آید از پیشرانه ۴G69 میتسوبیشی با حجم ۲.۴ لیتر بهره می برد و با طول حدود ۵.۳ متر در زمره بزرگترین پیکاپ های بازار قرار خواهد گرفت. این پیکاپ بر اساس شنیده ها در فاز نخست با گیربکس ۵ سرعته دستی و در دو نسخه تک و دو دیفرانسیل روانه بازار خودرو کشور خواهد شد. کراس اوور ۴.۵ متری V60 نیز با بهره گیری از پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ،سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ ها و گیربکس ۵ سرعته دستی محصولی متفاوت در بازار ایران خواهد بود. این کراس اوور دیفرانسیل عقب است و بر اساس شنیده ها در فول ترین مدل روانه بازار خواهد شد. همچنین هر دو محصول کیتون برای بازار ایران استاندارد یورو۵ را پاس کرده اند.

شرکت خودروسازی کیتون سابقه درخشانی در تولید محصولات تجاری سبک و سواری با همکاری فنی با شرکت دایملر بنز در چین را دارد و تاکنون به کشورهای مختلفی صادرات داشته است که ایران و شرکت ایساتیس موتور جدیدترین مقصد محصولات این شرکت است.

خودرو کیتون 6 خبر تازه 1

خودرو کیتون 7 خبر تازه

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار