ورود دادگستری فارس به پروژه آزاد راه شیراز- اصفهان

ورود دستگاه قضایی به آزاد راه شیراز اصفهان

به گزارش اول فارس ، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی در حاشیه بازدید از پروژه آزاد راه شیراز ـ اصفهان در نشستی با حضور پیمارکار این طرح ملی، گفت: هرگونه تأخیر در تکمیل این طرح زیان به منافع ملی و بیت المال است و لازم است همه دستگاه های ذیربط موانع موجود بر سر راه تکمیل این طرح رفع کنند.

او با بیان اینکه این طرح به نسبت وسعت و بزرگی آن تعداد پرونده های کمی را در دستگاه قضایی ایجاد کرده است، گفت: همین تعداد پرونده های اندک نیز با هماهنگی های انجام شده در ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در اسرع وقت تعیین تکیف خواهد شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در این نشست همچنین دستور تشکیل کارگروه بررسی پرونده های مرتبط با این طرح ملی را صادر کرد و تأکید کرد: حمایت از تولید و جلوگیری از توقف پروژه های ملی و استانی از تأکیدات مکرر ریاست معظم قوه قضائیه است و ما در مجموعه قضایی استان فارس همه تلاش خود را معطوف اجرای این امر کرده ایم .

او همچنین از هماهنگی لازم با روسای حوزه های قضایی بیضاء و کامفیروز در جهت تعیین تکلیف پرونده های مربوط به این پروژه در این دو حوزه قضایی خبر داد و افزود: با تسریع در اتخاذ تصمیم قانونی در خصوص این پرونده ها تلاش خواهیم کرد دین خود در اجرای این پروژه ملی و حساس برای استان فارس و کشور که تأثیر بسزایی در حمل و نقل و توسعه اقتصادی استان دارد را ادا کنیم.

در این نشست همچنین معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن ارائه گزارشی از مشکلات قضایی پیمانکار این طرح ملی به تشریح راه کارهای رفع این مشکلات پرداخت.

گفتنی است پروژه ملی آزاد راه شیراز ـ اصفهان، ۲۲۵ کیلومتر طول دارد که طولانی‌ترین آزاد راه در حال ساخت کشور است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

مهرزاد سِیمانی دوشنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۰۹

به کارخونه قند مرودشت میبره

ناشناس سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۹

قبل از شروع یک پروژه تمام موارد توسط مهندسان مشاور و طراح بررسی می شود سپس برنامه زمان بندی برای اجرای پروژه در نظر گرفته می شود بودجه تعیین و تصویب و پیمانکاران انتخاب و شروع به کار انجام می گردد. روزی چند متر صرف اجرای ۲۲۵ کیلومتر شده زمان دکتر احمدی نژاد این پروژه کلید خورده هنوز به اتمام نرسیده ، کار به دست کی ها دادیم ، بیت المال مظلوم واقع شده .

ناشناس سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲

با سلام جناب آقای موسوی رییس محترم دادگستری استان فارس لطفاً سری هم به جاده هرایجان دشمن زیاری بزنید که از دو راهی سنگر تا روستای هرایجان از اول انقلاب تا الان مرمت و تعمیر نشده

ایمان سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

با سلام …خدمت پیمانکاران راه وترابری و دادستان استان فارس برسانم که جاده شیراز تا نورآباد از راه توابع دشمن زیاری را بررسی کنید که در طول سال به چه اندازه در این راه های پر پیچ و خم و عرض کوچک و جاده های فرسوده و ناهمواردچار تصادف های خیلی عظیم در طول این چند سال اخیر داشته است که منجرب به کشته شدن انبوهی از هم وطنانمان شده است .خواهشا رسیدگی کنید

ستار سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

کاملا صحیح فرمودید………..

سید سه شنبه , ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹

با سلام جناب آقای دادستان شما کمی لطف نمایید سری هم به پروژه راه شیراز به قائمیه بزنید وببینید چند سال است وهنوز تمام نشده است درضمن این مسیر کم تلفات نداده است

آخرین اخبار