چاپ کد خبر: 22671
13 اسفند 1398

وضعیت تعطیلی مدارس در روزهای آینده چگونه خواهد شد؟!

وزیر آموزش و پرورش گفت: روز جمعه پیش رو، درباره وضعیت هفته آینده مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد که آیا مدارس تعطیل می‌شود یا خیر و حدود و بازه زمانی این تعطیلی در کدام استان ها خواهد بود.

تعطیل 1

تعطیلی مدارس|اول فارس : وزیر آموزش و پرورش گفت: روز جمعه پیش رو، درباره وضعیت هفته آینده مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد که آیا مدارس تعطیل می‌شود یا خیر و حدود و بازه زمانی این تعطیلی در کدام استان ها خواهد بود.

محسن حاجی میرزایی که دقایقی پیش در شبکه آموزش سیما حضور یافته بود در پاسخ به اینکه تعطیلی مدارس تا چه زمانی ادامه خواهد یافت؟ گفت: بر اساس اختیارات ستاد ملی مدیریت کرونا، وضعیت استان‌ها رصد و متناسب با شرایط پیش بینی شده درباره تعطیلات تصمیم گیری و اعلام می‌کنند.

وی افزود: روز جمعه پیش رو درباره وضعیت هفته آینده مدارس تصمیم‌گیری خواهد شد که آیا مدارس تعطیل می‌شود یا خیر و حدود و بازه زمانی این تعطیلی در کدام استان ها خواهد بود.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ما کاملاً با وزارت بهداشت و ستاد ملی هماهنگ هستیم و کار را پیش می‌بریم، تاکید کرد : به همکاران ما گفتیم بالاخره این حادثه دو یا سه هفته یا یک ماه دیگر تمام می‌شود و آنچه باقی می‌ماند باید برگ زرینی از اهتمام جمعی و توانایی ما برای ارائه راه حل‌های بدیل و خلاقانه باشد و خاطره‌ای به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان به جای بگذارد که مجموعه صدا و سیما و آموزش و پرورش خدمات خوبی در زمینه آموزش مجازی ارائه کردند.

حاجی میرزایی اضافه کرد: ما دائما درباره آموزش مجازی، بازخورد می‌گیریم و متناسب با بازخوردها واکنش نشان می دهیم و به تدریج آمادگی‌های ما در زمینه آموزش‌های مجازی بیشتر خواهد شد

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

استان خراسان رضوی چهارشنبه , ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۳

تو رو خدا مدارس رو تعطیل کنید هوا سرد وضعیت کرونا هستش همین سرما خودش کرونا رو میاره

ناشناس چهارشنبه , ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰:۰۲

تو رو خدا مدارس رو تعطیل کنید هوا سرد وضعیت کرونا هستش همین سرما خودش کرونا رو میاره

فاطمه شیراز دوشنبه , ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۴

باعث خجالت هست با جون بچه بازی کردن متاسفم ما که نمیفرستیم عید تو خونه بودیم الان بریم از معلم ودانش آموزی که گشت و گذار بوده سوغاتی بگیریم با این وضعیت اقتصادی

الهام جمعه , ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۸:۲۲

فقط دوهفته تا تعطیلات مونده واقعا چی فکر میکنید پیش خودتون ..اصلا فازتون چیه
خب میذاشتید بعد عید باز میکردید

ناشناس دوشنبه , ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۶

توروخدا مدارس یاسوج رو تعطیل کنید بچه هان من یه بار کرونا گرفتند اگر یه بار دیگه بگیرند میمیرن?

آخرین اخبار