چاپ کد خبر: 39992
21 آذر 1399

وضعیت وخیم ۳۰۳ بیمار کووید۱۹ در فارس و فوت ۲۷ نفر در روز گذشته

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از جان باختن ۲۷ نفر در فارس بر اثر ابتلا به کروناویروس در روز گذشته خبر داد.

وضعیت بیماری کرونا در استان فارس 1

به گزارش اول فارس ، در استان فارس ۲۷ نفر  در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل ابتلا به کروناویروس جان خود را از دست دادند که با این موارد جدید، در حال حاضر آمار جانباختگان کرونا ویروس در فارس، از ابتدای شیوع تاکنون به دو هزار و ۷۹۳ نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش ، از ابتدای شیوع کروناویروس تاکنون در استان فارس، ۵۲۳ هزار و ۲۷۳ نمونه آزمایشگاهی از افراد بیمار و علامت دار تهیه و به آزمایشگاه های تشخیصی در سطح استان ارسال شده که از این تعداد، ۱۵۵ هزار و ۶۷۹ مورد مثبت شناسایی شده است.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به بستری هزار و ۱۳۹ بیمار مشکوک و یا دارای علامت ابتلا به کروناویروس در بیمارستان های استان اعلام کرد: از این تعداد، ۳۰۳ بیمار کووید۱۹ به دلیل وخامت وضعیت جسمی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز تاکید دارد که  استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، شست و شوی مرتب دست ها، پرهیز از ترددهای غیرضرور و دوری از دورهمی های خانوادگی در پیشگیری از ابتلا به کروناویروس تاثیر بسزایی دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار