چاپ کد خبر: 59587
12 تیر 1400

وضعیت کرونا در شیراز به زودی قرمز می شود

محدودیتهایکرونایی

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: ١٣ شهرستان فارس دارای وضعیت قرمز هستند و شهر شیراز نیز به زودی قرمز می‌شود.
به گزارش اول فارس، عبدالرضا قاسم پور با اعلام این مطلب گفت: طی چهار موج قبلی مردم همواره با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تلاش کرده و توانستند آمار مربوط به مبتلایان را در استان فارس با قطع زنجیره انسانی کاهش دهند این در حالی است که کادر درمان نیز برای پشت سر گذاشتن این وضعیت تلاش وافری نمود.

کرونا در استان فارس e1625287032129

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: ادامه داد: بر اساس آخرین رنگ بندی در استان فارس از میان ٣۶ شهرستان استان فارس ١٣ شهرستان دارای وضعیت قرمز است که شیراز نیز به زودی قرمز خواهد شد این در حالی است که ١۵ شهرستان دارای وضعیت نارنجی و ٨ شهرستان دارای وضعیت زرد است.او در خصوص اقدامات مقابله‌ای نیز تصریح کرد: فرمانداران و بخشداران مکلف هستند تا نسبت به بررسی وضعیت بازار و تشدید نظارت‌ها در مناطق مختلف اقدام کنند و نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در مکان‌های پر تجمع دستورات را اجرایی کنند.

عبدالرضا قاسم پورافزود: ١۴ حوزه نظارتی در شیراز و شهرستان شیراز فعال شده و نظارت‌های مستمری بر حسن عملکرد و اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی دارند این در حالی است که محدودیت‌های ترافیکی شبانه به قوت خود پابرجاست و آموزش در تمام استان به صورت الکترونیک در حال انجام است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا ادامه داد: با توجه به میزان سرایت این بیماری. بیمارستان‌های فارس در وضعیت آماده باش قرار گرفته و بیمارستان پشتیبان در شیراز نیز مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده تا در صورت نیاز نسبت به ارائه خدمات اقدام کند.

وات 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار