چاپ کد خبر: 92061
21 مرداد 1401

وقتی شکل پاها شخصیت شما  را برملا می کند !

پاهای شما چه شکلی است؟ آیا انگشت دوم شما از انگشت شست پا بزرگتر است؟ آیا برخی از انگشتان پای شما از هم عبور می کنند یا همه آنها صاف هستند؟

شکل پای شما

 بدن شما می تواند چیزهای زیادی در مورد شخصیت شما به شما بگوید. به عنوان مثال، شکل بینی شما، راست یا کج بودن انگشت شست، و نحوه نگه داشتن پاهایتان هنگام نشستن، همگی بسیار گویا هستند و شما می توانید شکل پاهای خود را به این لیست اضافه کنید! به گفته Good Housekeeping، پاهای شما می توانند چیزهای زیادی در مورد اینکه چه نوع فردی هستید به شما بگویند.جوراب خود را در بیاورید و نگاه کنید!

  1. پای معمولی

این پای کج رایج ترین نوع پا است. اگر پاهای شما به این شکل است، شما فردی بسیار متعادل هستید. به گزارش توریسم آنلاین ، شما خودجوش و اجتماعی هستید: عاشق ملاقات با افراد جدید هستید و همیشه پذیرای تجربیات جدید هستید. شما عاشق سفر هستید، زیرا عاشق کاوش در فرهنگ های مختلف هستید.

پای معمولی

  1. پای شعله ای

نکته قابل توجه در مورد این شکل پا این است که انگشت دوم بلندتر از انگشت شست پا است. اگر شما این نوع پا را دارید، یک فرد بسیار اسپورت هستید. شما همچنین خلاق هستید: دوست دارید به چیزهای جدید فکر کنید. به دلیل اشتیاق خود، در جذب افراد بسیار خوب هستید. شما همچنین می توانید گاهی اوقات تکانشی باشید.

پای شعله ای

  1.  پای مربعی

در این نوع پا، تمام انگشتان پا تقریباً یکسان هستند. شما یک متفکر واقعی هستید؛ شما دوست دارید قبل از تصمیم گیری واقعی، تمام جوانب مثبت و منفی را با دقت مرور کنید. شما فردی عملی هستید و همچنین بسیار قابل اعتماد و قابل اعتماد هستید.

پای مربعی

  1.  پای کشیده

این پا نسبتاً بلند است و انگشتان پا کمی از یکدیگر عبور می کنند. اگر این نوع پا دارید، فردی درونگرا هستید. دوست دارید چیزها را برای خود نگه دارید و اعماق پنهانی دارید. شما می توانید تکانشی باشید و خلق و خوی شما می تواند به سرعت تغییر کند.

پای معمولی 1

نظر 1

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار