چاپ کد خبر: 12817
16 شهریور 1398

ولوکوپتر | تاکسی هوائی سال ۲۰۲۰ در جهان +تصاویر

والوکوپتر شاید چیزی شبیه به یک فیلم علمی تخیلی آینده نگر باشد. به گزارش اول فارس اما آینده نزدیک تر از آنچه فکر می کنید است. ولوکوپتر این خودرو قطعادر اوایل سال آینده در شهرهای مختلف جهان از جمله دبی ، سنگاپور و آلمان دیده خواهد شد. ولوکوپتر Volocopter توسط یک شرکت آلمانی به عنوان اولین VTOL مجهز ، کاملاً برقی و ایمن در جهان توصیف شده است. ولوکوپتر به زبان ساده ، یک تاکسی با پرواز سازگار با محیط زیست است!
ولوکوپتر برای دور زدن بدون ترافیک در شهرهای بزرگ جان طراحی شده ، Volocopter در ابتدا قادر به حمل و نقل مسافر در مسافت های تا۲۷ کیلومتر خواهد بود. ولوکوپتر این ولوکوپتر تاکسی مسافرکش براساس فناوری پهپاد طراحی شده است،تاکسی جدید پرنده امکان حمل همزمان دو مسافر را خواهد داشت و شرکت سازنده امیدوار است ظرف ۱۰ سال ۱۰۰۰۰۰ نفر را در هر ساعت منتقل کند.طراحان معتقدند و لوکوپتر سرانجام خواهدتوانست هزینه ها را به شدت کاهش داده و آن را به همان اندازه تاکسی زمینی فعلی ارزان می کند.

این ولوکوپتر به تازگی در جشنواره گرنتک در برلین به نمایش گذاشته شد  ، جشنواره ای که به منظور نمایش فناوری و امکانات آینده ای سبزتر طراحی شده است.

مغز متفکر این جشنواره نیکو روزبرگ قهرمان سابق فرمول یک است . گر جشنواره گرنتک به اختراعات سازگار با محیط زیست به زندگی می پدازد. نیکو روزبرگ طراح آلمانی ولوکوپتر  گفته است: بازاررسانی این نسل از تاکسی های هوایی ، در پایان سال آینده تجاری خواهد شد. وی گفت: “این باعث تغییر انقلابی در شیوه حرکت ما در شهرها خواهد شد و به سمت تجزیه جدیدی در شهرها می رود .زیرا ما به راحتی می توانیم از فضای هوایی خیلی بیشتر استفاده کنیم.” ولوکوپتر ولوکوپتر روی هر نقطه ای می نشیند و مسافران را انتخاب کرده و در صورت لزوم باتری را در ایستگاهای شارژ برقی تعویض می کند.
ولوکوپتر مبتنی بر فناوری هواپیماهای بدون سرنشین است و باتری ها قبل از ادامه هر سفر توسط ربات ها تعویض می شوند.

16 new

19 new

89 new

14 new

12 new 121 new5 new 110 new 1

13 new 14 new 1

منبع:cnn

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار