چاپ کد خبر: 96073
18 مهر 1401

ویدیو:ترانه خوانی یک عروس هلندی برای کودک در حال خواب

یک عروس هلندی پرنده ی زیبایی که رابطه خوبی با کودکان دارد در اقدامی جالب که از دید خانواده کودک دور نمایند در کنار نوزادی رفت و برای او آواز خواند.

عروس هلندی

عروس هلندی، طوطی دوست داشتنی است که به عنوان دومین پرنده محبوب خانگی بعد از مرغ عشق در بین مردم شناخته شده است. می توان این پرنده‌ی زیبا را با نام متغیر Nymphicus hollandicus معرفی کرد. عروس هلندی از جمله خانواده های طوطی های کاکل دار یا کاکل به سر است که از سمت استرالیا بوجود آمده است و به آن طوطی هلندی نیز می گویند. در طول روز رفتارهای متفاوتی را از این پرنده مشاهده خواهید کرد طوری که در مدت زمان مشخصی بسیار دوست داشتنی و مهربان است اما در زمان های دیگر می توان آن را بسیار گستاخ و جسور دانست. صدای بسیار زیبایی دارد و در صورت نگهداری از آنها در منزل باید انتظار شنیدن صوت زیبایش را در تمام مدت طول روز داشته باشید. این پرنده در زبان انگلیسی به کوکاتیل Cockatiel معروف است.

صدای پرنده عروس هلندی و آشنایی با خلقیات اجتماعی آن
می توان گفت که این پرنده زیبا در آمریکا به عنوان محبوب ترین پرنده خانگی شناخته می شود، چرا که دارای خلقیات اجتماعی بسیار مناسب و دوست داشتنی است. از جمله مشخصات اخلاقی این پرنده می توان به استعداد بالای آن اشاره کرد. عروس طوطی می تواند با سوت زدن ملودی های متفاوتی را بنوازد و با استفاده از همین روش برای کسانی که دوست دارد دلبری کرده و برای خود در قلب آنها جای محکمی را باز می کند. در زمان های دیگر که آواز نمی خواند آن را در حال بازی در قفس، غذا خوردن یا خوش گذرانی هایی از این قبیل مشاهده خواهید کرد. در صورتی که میل به انجام هیچ کدام از این کار ها نداشته باشد، روی شانه شخص مورد علاقه خود می نشیند و بدین صورت اوقات خوشی را برای خود و خانواده خود رقم می زند. با توجه به مشخصات شخصیتی بسیار عالی که دارد می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای نگهداری در خانه ها باشد.

کلیک کنید و عضو شویداشاره 1

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در ایتا 


 کانال اول فارس در سروش


 کانال اول فارس در  بله 


 کانال اول فارس در  آیگپ

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار