چاپ کد خبر: 36085
14 مهر 1399

پایان پلیسی گروگان گیری کودک هرمزگانی در خنج

کودک ۸ ساله از چنگال آدم ربا در خنج رهایی یافت

به گزارش اول فارس،  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خنج گفت: کودک ۸ ساله‌ای که توسط فردی در شهرستان پارسیان از توابع استان هرمزگان ربوده شده بود، با تلاش ماموران انتظامی خنج در یکی از میدان‌های این شهر از چنگال فرد آدم ربا نجات یافت و به آغوش خانواده‌اش بازگشت داده شد.

سرهنگ کرامت‌الله کریمی، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی درخواست همکاری پلیس پارسیان (از توابع استان هرمزگان) از نیروی انتظامی شهرستان خنج برای نجات جان این کودک ۸ ساله از دست فرد آدم ربا و همچنین دستگیری رباینده این کودک، ماموران انتظامی خنج در قالب یک عملیات، خودرو سواری پراید را که حامل این کودک بود در یکی از میدان‌های این شهر متوقف کردند و این کودک پارسیانی را در صحت و سلامت نجات دادند.

وی افزود: ماموران همچنین رباینده این کودک را که از اهالی یکی از شهرستان‌های جنوب شرقی استان فارس است، دستگیر کردند و به مرجع قضایی تحویل دادند. 

کریمی، علت این آدم ربایی را اختلاف مالی رباینده با پدر این کودک ربوده شده عنوان کرد. شهرستان خنج در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

زیباافرا سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹

خدا قوت وخسته نباشید به شیرمردان نیروی انتظامی که وافعا خستگی ناپذیرنددر برابرتمام ناملایمات واراذل واوباش خداوندبرکت به عمر ومالتان بدهد….

ناشناس سه شنبه , ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

خداقوت عزیزان مدافع کشورشیرمادرتان حلالتان باد

ناشناس دوشنبه , ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۷

هزار آفرین به پلیس خنج

واقعا عالی بوده کارشون???

آخرین اخبار