چاپ کد خبر: 47670
22 اسفند 1399

ممنوعیت پذیرش مسافر در مهمانسرای ادارات دولتی مازندران

مازندران 1

 استانداری مازندران، پذیرش مسافر در مهمانسراهای بخش دولتی این استان در ایام نوروز ۱۴۰۰ را به منظور مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، ممنوع اعلام کرد.

به گزارش اول فارس به نقل از ایرنا ، استانداری مازندران  طی بخشنامه‌ای به تمامی دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ کرد که با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور و از جمله در مازندران و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به منظور ریشه‌کن کردن بیماری کووید ۱۹، واحدهای اقامتی دستگاه‌های دولتی استان در ایام نوروز امسال، حق پذیرش مسافر را ندارند.

رقیه صفری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران  با اشاره به وضعیت شکننده این استان در برابر بیماری کووید-۱۹، گفت که در راستای مقابله با همه‌گیری ویروس کرونا، واحدهای اقامتی در دستگاه‌های دولتی از پذیرش مسافر منع شدند.

 صفری تاکید کرد: این بخشنامه تکلیفی حاکمیتی برای تمامی دستگاه های دولتی و مجموعه های اقامتی آن است و تا عادی شدن شرایط اجتماعی و ریشه کن شدن ویروس کرونا، همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت که سفر به مازندران در ایام نوروز امسال الزاماتی دارد که اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دستوراالعمل مربوط به این امر را به بخش خصوص و واحدهای اقامتی استان اعلام کرده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار