چاپ کد خبر: 26062
24 فروردین 1399

پراکنش شهرستانی بیماران مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۱۳ نمونه ارسال شده به ازمایشگاه انستیتو پاستور تهران، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نمونه مثبت جدید در استان شناسایی شده است.
شمار مبتلایان به کرونای استان به بیش از 275 بیمار رسید/ 6 نفر به 50 بیمار امروز اضافه شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از ۱۱۳ نمونه ارسال شده به آزمایشگاه انستیتو پاستور تهران، طی ۲۴ ساعت گذشته ۶ نمونه مثبت جدید در استان شناسایی شده است.
به گزارش اول فارس ، پرویز یزدانپناه افزود: ۱ بیمار در دنا، ۱ بیمار در گچساران و ۴ بیمار جدید در بویراحمد شناسایی شده است.
پرویز یزدان پناه به پراکنش جغرافیایی بیماران مبتلا اشاره کرد و گفت: ۲۴ بیمار در شهرستان باشت، پنج بیمار در شهرستان لنده، یک بیمار در شهرستان چرام و ۱۳ بیمار در شهرستان کهگیلویه مثبت شده که این تعداد از نمونه‌های گرفته شده طی سه روز متوالی از بیماران مشکوک و ارسال به آزمایشگاه پارس شیراز به دست آمده است، همچنین هفت بیمار جدید شهرستان بویراحمد نیز در آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج شناسایی شده است.
 وی ادامه داد: طبق روند وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور آمار مبتلایان به کرونا روزانه فقط یکبار اعلام می‌گردد.
دکتر یزدان پناه یاد آور شد: ولی با توجه به اعلام نتایج جدید تست‌های انجام شده، پس از اعلام آمار چند روز گذشته و با توجه به حساسیت‌های پیش آمده، استثنائا آمار جدید را اعلام نمودیم.
دکتر یزدان پناه اضافه کرد: با توجه به سیاست جدید سازمان بهداشت جهانی و وزارت بهداشت و درمان مبنی بر بیماریابی فعال، از تاریخ سوم فروردین ماه امسال، تمرکز دانشگاه علوم پزشکی استان نیز بر بیمار یابی فعال و انجام تست مکرر از افراد مشکوک قرار گرفت.

عضوکانال واتساپ اول فارس شوید

%D9%88%D8%A7%D8%AA%D8%B3%D8%A7%D9%BE 1

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار