چاپ کد خبر: 97655
19 آبان 1401

پرداخت وام برای خرید لودر ، بیل مکانیکی ، بولدوزر و تراک تولید داخل+شرایط

صندوق بیمه فعالیت های معدنی برای خرید ماشین آلات معدنی تولید داخل به معدن کاران تسهیلات میدهد.

خرید ماشین آلات

به گزارش اول فارس ،  صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با همکاری معاونت معادن و فرآوری مواد معدنی وزارت صمت و همچنین ایمیدرو برای خرید انواع ماشین آلات معدنی تولید داخل از جمله بیل مکانیکی، بلدوزر و تراک تسهیلات ۱۲ درصد به معدن کاران اعطا میکند.

این ماشین آلات ساخت کارخانجات هپکو بوده و بین ۵ تا ۱۲ ماه پس از عقد قرارداد به متقاضیان تحویل خواهد شد.

معدن کاران میتوانند برای ثبت نام و استفاده از این تسهیلات به سایت صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی به نشانی www.iranmico.com مراجعه نمایند.


فروش انواع لودر ، بیل مکانیکی ، بولدوزر و تراک محصول هپکو با تسهیلات ۴ ساله
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز فروش محصولات شرکت هپکو با تسهیلات ویژه از امروز (چهارشنبه) که برای اولین بار اتفاق می‌افتد، خبر داد؛ ۸۰ درصد قیمت محصولات از طریقه تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

به گزارش اول فارس ، امید قالیباف با اعلام این موضوع  گفت: با هدف حمایت از تولید داخل، برای اولین بار ۶۰۰ دستگاه انواع محصولات شرکت هپکو با ۸۰ درصد تسهیلات بانکی به فروش می‌رسد. مدت بازپرداخت تسهیلات چهار ساله با شش ماه تنفس و سود ۱۲ درصد درنظر گرفته شده است و ۸۰ درصد قیمت محصول از طریق تسهیلات بانکی پرداخت می‌شود.

سخنگوی وزارت صمت ادامه داد: چنین شرایطی جهت خرید برای نخستین بار اجرا می‌شود و هدف از این بسته تشویقی تحقق دستور رییس جمهور در حمایت از شرکت هپکو و کمک به فعالان حوزه معدن است. بهره‌برداران معادن کوچک و متوسط و واحدهای فرآوری می‌توانند از امروز (چهارشنبه ۱۸ آبان ماه) با مراجعه به سامانه صندوق بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی، جهت خرید محصول مورد نظر اقدام کنند.

وی در رابطه با تنوع محصولات مشمول این تسهیلات، اعلام کرد: سه مدل بیل مکانیکی، سه مدل لودر (چرخ لاستیکی)، یک مدل بولدوزر و دو مدل تراک از جمله محصولات شرکت هپکو است که مشمول خرید تسهیلاتی قرار دارند.

مشاور وزیر صمت در پایان تاکید کرد: وزارت صمت از تمام ظرفیت خود در جهت حمایت از تولید داخل استفاده می‌کند. ضمن اینکه در اجرای این سیاست اصولی طرح‌های دیگری نیز در دست انجام است که بزودی اعلام خواهد شد.

گفتنی است که پیش‌تر، این مقام مسئول در وزارت صمت، ضمن اشاره به اختصاص ٣٠٠٠ تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی جهت خرید تراکتور، اعلام کرده بود: سود این تسهیلات چهار درصد و مدت بازپرداخت هفت ساله خواهد بود و بر اساس توافق نامه‌ای که هفته آینده به امضا خواهد رسید، سقف ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای این تسهیلات در نظر گرفته می‌شود. این تسهیلات توسط یکی از بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

مردان عاشق زنانی با این ۱۴ ویژگی می شوند

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی با اقساط ۶۰ ماهه در بانک ملت+شرایط

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

سهراب سهراب یکشنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶

سلام لطفا آدرس و محل ثبت نام را مشخص کنید

سجاد یکشنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

چرا برا مردم کاری نمیکنید . معدن کارا که همه ی دستگاهاشون اجاره ایه، فقط میخوایید پاتون روی گلوی مردم فشار بدید

علی یکشنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۷:۳۲

این طرح که دادن فقط برای معدن دارها هست نه برای راننده بدرد چی میخوره من راننده لودر هستم ولی پول ندارم بخرم کار کنم برای کسیم کار کنی که طبق قانون حقوق نمیده

ناشناس شنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

با سلام خدمت کلیه همکاران در بعث معدن سنگ دوستان عزیزچندین سال که دولت محترم قرار تسهیلات به معدنکاران بدهند ولی همیشه وعده سر خرمن دادن دولت محترم بهترین کار ئ که میتونه بکنه اینه که حقوق دولتی خود را چند برابر کردن به قیمت سابق برگرداند بزرگترین خدمت را به معدنکاران: کردن

ناشناس شنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰

عجب…. تو سایت نمیشه ثبت نام کرد، احتمالا قراره به کسی پول بدیم سایتو باز کنه… هپکو تولید کنه.. یه عده اداری نمیتونن یا نمیخوان ثبت نام طبق روال انجام بشه..

امیر شنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۲۱

اگه واقعا میخاید ی کار اساسی کنید وکمک به تولید وملت کرده باشید فقط کافیه هیچ کاری نکنید و دست و پای ملت و معدنی هارو نبندید این بزرگترین کمکی هست که میتونید داشته باشید
هپکو کیلو چنده اونم ی .. دونی مثل سایپا و ایرانخودرو

رضا جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲

خبر خوبیه.اما اگر مثل قبل محصولاتش ولوو یا کوماتسو باسه عالیه ولی متاسفانه تولیدات فعلی صددرصد چینیه البته با شکل و شمایل عجیب وغریب که اصلا به هیچ وجه همخوانی با هم ندارند.مثلا لودر که تولید میکنن کابینش برای یک لودره شاسی برای یک لودر دیگه و…..که در مقایسه با تولیدات قبله هپکو آدم خندش میگیره.این طرح هم فایده ای نداره چون با این وضع اقتصادی مردم و شرکت‌ها باز هم میرن سراغ ماشین آلات وارداتی هر چند گران‌تر.

گوهری جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

سلام به رانندگان محترم دستگاه سنگین این تسهیلات بدین که دستگاه بگیرن کار کنن

گوهری جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵

سلام به رانندگان محترم دستگاه سنگین این تسهیلات بدین که دستگاه بگیرن کار کنن

امید عزیزی جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶

سلام.ثبت نام میزنی مینویسه این اقلام در انبار صفر هستش

ابی جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸

سلام وقتتون بخیر ببخشید من راننده بیل غ هستم با تجربه‌ای نزدیک ۲۰سال که توان خرید هیچ گونه بیل راندارم اگه دولت این گونه طرحی را واقعاً در نظر بگیرد برای امسال بنده خیلی خوب میشود وهم برای دولت امیدوارم که این طرح شامل حال ما رانندگان بی پول هم شود .

ناشناس جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۵

مال اینه که همه خسته شدن که من پادشاه نیستم من که پادشاه بشم هیچ کس خسته نمیشه نه…… ترفند ها بکار می برم تا خسته نشیم… اره جانان پادشاه و….

اکبرچیوایی جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

هپکو به دردنمیخوره

ناشناس جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱

یک جا هم هست که به مردم …. نگویید؟ هیچ کدام ازاین ماشین آلات ساخت داخل نیست پول ازمردم می گیرید سفارش می دهید به اسم هپکو براتون بزنند بعداز ۱۲ماه بانک سود۱۲درصد اسمی ازمردم می گیره بعد که بخوای تسهیلات بگیری می بینی بالای ۳۰درصد پاش افتاده دستگاه راهم با دهها برابرارزش اش به ملت می دهید هم بانک سود کلان برده هم شما ده برابر ارزش ماشین آلات سودکردید بعدهم با…. می گویید تولید داخل تاکی می خواهید…. بگویید شمااگرراست می گویید بگذاریدمردم خودشان خریدکنندخودشان واردکنند باپول یکدستگاه که شما ازملت می گیرید خودشان می توانند ۴دستگاه بخرند و واردکنند شما نمی خواهد لطف کنید سر مردم ….

مصطفی جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵

بابکت هم داره این طرح

ناشناس جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

اگر تولید کنندگان محترم با حمایت دولت بتوانند کیفیت محصولات خود را به محصولات مشابه خارجی نزدیک کنند قطعا استقبال خواهد شد

نورالدین جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

از رانندگان و افراد با تجربه حمایت کنید، در درازمدت نتایج خوبی شامل حال جامعه خواهد شد ، هم جلوی خروج ارز برای خرید ادوات خارجی گرفته خواهد شد هم حمایت از تولید کنندگان ، هم از تجربیات افراد متخصص در زمینه کار ماشین آلات بهره مند خواهیم شد، مالکان محترم معادن خود به تنهایی قادر به کار کردن با ادوات نخواهند بود بلکه افرادی که تخصص کار دارند باید بکار گیری شوند ، چه بهتر که به هر راننده دارای تخصص و مدرک تسهیلات و امکانات داده شود تا بتواند هم به خدمات بهتر و هم استهلاک کمتر دست پیدا کرد ، باید به افرادی که شغلشان رانندگی ادوات سنگین و کشاورزی هست توجه کنید و فرصتی بدهید تا بتوانند مفید واقع شوند با تشکر

ناشناس جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

انصافا محصولات هپکو با کوماتسو قابل مقایسه است؟خودتان را گول نزنید ، بقیه را هم معطل این طرح ها نکنید ، به حال معادن کشور فکر اساسی باید کرد ، سهم معدن در اشتغال هر روز. دارد کن میشود

ناشناس جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

سلام و خسته نباشید خدمت مسؤلین اگر این کار را انجام بدهید همانند بازی دوسر برد هست هم کارخونه محصولاتش میفروشه تولید میچرخه هم استفاده کنندگان بهتر توان خرید دارند در حال حاضر با مشکلات نقدینگی کمتر کسی توان خرید داره ولی عموم که ندارن هیچ. امیدوارم تراکتور راهم پشتیبانی کند

حسین پنجشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۳

شماره تماس بگذارید

آخرین اخبار