چاپ کد خبر: 97622
19 آبان 1401

پرداخت وام فوری تا ۳۰۰ میلیون تومان بدون ضامن در بانک تجارت

در سال‌های اخیر، تنوع  تسهیلات بانکی بیشتر شده است و بانک‌ها باتوجه به نوع مشارکتی که در سرمایه‌گذاری‌های مالی دارند، می‌توانند در قالب طرح‌های مختلفی با نظارت بانک مرکزی به متقاضیان وام دهند.

پرداخت وام فوری تا ۳۰۰ میلیون تومان بدون ضامن در بانک تجارت

طرح تسهیلات آنی، یکی از وام های محبوب در بانک تجارت

تسهیلات آنی یکی از انواع وام بانک تجارت است که به سپرده‌گذاری بلندمدت نیاز دارد. از ویژگی‌های این طرح می‌توان به هم‌زمانی دریافت سود سپرده و استفاده از تسهیلات آن اشاره کرد. در بیان بهتر می‌توان گفت که در این طرح متقاضی می‌تواند سپرده‌گذاری و مثل هر سرمایه‌گذاری در ازای آن سود دریافت کند. در عین حال بتواند از بانک وام هم بگیرد.

این وام فوری و بدون ضامن تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان ارائه می‌شود. در واقع سپرده شما همان ضمانت‌تان برای دریافت وام محسوب می‌شود. سه نوع سود ۵، ۱۰ و ۱۵ درصدی برای این طرح درنظر گرفته شده و ضریب تسهیلات هم بین ۶۰ تا ۸۵ درصد از مبلغ سپرده است. برای اطلاع از چگونگی پرداخت اقساط و تنوع نرخ سود، به ادامه مطلب توجه کنید.

یک نکته مهم در مورد طرح آنی وام بانک تجارت:
شرایط تسهیلات آنی بانک تجارت به انتخاب متقاضی است. در واقع میزان وام، سود و دوره بازپرداخت در این طرح به نوع قرارداد و سپرده‌ای که مشتری انتخاب می‌کند بستگی دارد.

تسهیلات آنی تجارت با نرخ سود ۵ درصدی

مشتری با انتخاب سپرده بلندمدت با نرخ سود ۵ درصدی در قالب طرح آنی می‌تواند در بانک تجارت حساب باز کند. ضریب تسهیلات هم در این شرایط بین ۷۵ تا ۸۵ درصد میزان سپرده است و تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان وام به مشتریان تعلق می‌گیرد. متقاضی با سود تسهیلات ۴ تا ۷ درصدی باید طی ۱۲ ماه، ۲۴ یا ۳۶ ماه اقساط خود را بپردازد. برای اطلاع بیشتر از جزئیات این طرح، نگاهی به جدول زیر بیندازید.

مدت زمان تسویه اقساط سود تسهیلات ضریب تسهیلات
۱۲ ماه ۴ درصد ۷۵ درصد سپرده
۱۲ ماه ۷ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۴ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۷ درصد ۸۵ درصد سپرده
۳۶ ماه ۴ درصد ۸۰ درصد سپرده
۳۶ ماه ۷ درصد ۸۵ درصد سپرده
ضریب تسهیلات چیست؟
مبلغ وام با ضریب تسهیلات نسبت به میزان سپرده مشخص می‌شود. مثلاً اگر متقاضی ۱۰۰ میلیون تومان سپرده‌گذاری کرده باشد، در طرح آنی با ضریب تسهیلات ۸۰ درصد، می‌تواند ۸۰ میلیون تومان وام بگیرد. بنابراین انتخاب ضریب تسهیلات در زمان افتتاح حساب بسیار برای دریافت وام تعیین کننده است و مبلغ تسهیلات را مشخص می‌کند.

تسهیلات آنی تجارت با نرخ سود ۱۰ درصدی

اگر مشتری حساب سپرده بلندمدت با سود ۱۰ درصدی در بانک تجارت افتتاح کند، می‌تواند در طرح آنی با ضریب تسهیلات ۷۵ تا  ۸۵ میزان سپرده، حداکثر به مقدار ۲۵۰ میلیون تومان وام بگیرد. بازپرداخت این وام به انتخاب مشتری یکی از دوره‌های ۱۲ ماهه، ۲۴ یا ۳۶ ماهه خواهد بود. سود بازپرداخت وام هم باتوجه به مدت زمان تسویه بین ۱۰ تا ۱۳ درصد است.

مدت زمان تسویه اقساط سود تسهیلات ضریب تسهیلات
۱۲ ماه ۱۰ درصد ۷۵ درصد سپرده
۱۲ ماه ۱۳ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۱۰ درصد ۸۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۱۳ درصد ۸۵ درصد سپرده
۳۶ ماه ۱۰ درصد ۸۰ درصد سپرده
۳۶ ماه ۱۳ درصد ۸۵ درصد سپرده

تسهیلات آنی تجارت با نرخ سود ۱۵ درصدی

در صورت افتتاح سپرده بلندمدت با نرخ ۱۵ درصد در طرح آنی وام بانک تجارت، متقاضی می‌تواند با ضریب تسهیلات ۶۰ تا ۷۰ درصد میزان سپرده حداکثر تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان وام بگیرد. سود این تسهیلات ۱۸ درصد است و مدت زمان تسویه آن هم می‌تواند ۱۲ ماهه، ۲۴ یا ۳۶ ماهه باشد.

مدت زمان تسویه اقساط سود تسهیلات ضریب تسهیلات
۱۲ ماه ۱۸ درصد ۶۰ درصد سپرده
۲۴ ماه ۱۸ درصد ۶۵ درصد سپرده
۳۶ ماه ۱۸درصد ۷۰ درصد سپرده
یک نکته مهم:
اگر امروز فرآیند افتتاح حساب و سپرده‌گذاری بلندمدت را انجام دهید، در طرح تسهیلات آنی تجارت می‌توانید بعد از ۲۴ ساعت، درصوت تکمیل مدارک، درخواست وام خودتان را ثبت کنید.

سوالات متداول

۱ـ  بهترین وام بانک تجارت در سال ۱۴۰۱ کدام است؟

انواع وام بانک تجارت در قالب طرح‌های مختلفی مثل آنی، پویا برتر، کریمان و… در سال جاری ارائه می‌شود.

۲ـ ضمانت طرح آنی بانک تجارت چیست؟

در این طرح مبلغ سپرده‌گذاری شده به‌عنوان ضمانت درنظر گرفته می‌شود. درضن متقاضیان می‌توانند هم‌زمان سود سپرده خودشان را هم دریافت کنند.

۳ـ مقدار سود سپرده در طرح آنی و همچنین مدت زمان تسویه وام بانک تجارت در این طرح چقدر است؟

متقاضی می‌تواند یکی از سه نرخ سود سپرده ۵ درصد، ۱۰ و ۱۵ درصد را در زمان افتتاح حساب انتخاب کند. درصورت دریافت وام، مشتری باتوجه به سود و ضریب تسهیلات، به مدت ۱۲ ماه، ۲۴ یا ۳۶ ماه برای تسویه زمان دارد.

پرداخت وام ۵۰۰ میلیون تومانی با اقساط ۶۰ ماهه در بانک ملت+شرایط

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس شنبه , ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

فقط یک کلام خدا از شما نگذره که تو جوانی پیر شدم و آرزوی یه ماشین معمولی یه زندگی به دردسر به دلمون موند حرف هم بزنیم گناه کار هستیم خدا جمیعا …کنه اینو با تمام وجود میگم از ته دل

اسحاق جمعه , ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

… به این نظام بانکی ازبانک مرکزی گرفته تا بانکهای مختلف… که فقط واسه خودشون چندهزارمیلیاردی بگیردازروشم هزارتا بشکه آب بخورندمردم هم نفهمه .جمه کنیدکاسه کوزه تون رو.

اهد دوشنبه , ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۱

وام کجا بود همه دروغه بانکها میگین وام فعلان تعلیل نمیدن نمیدن اگرهم بدن باید ۳۰ میلیون بزاری ۷ ماه باشه بد گرفتی یک چند درصد باشه حسابت بد سود کلانی بدی ضامن ۳تا بدوام اون هم مگر دیوانه هستن وام بگین

ابرام یکشنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۷

بانک داری اسلامی ?

ناشناس یکشنبه , ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۷

سلام خدامیدونه همش دروغه وقتی پولت رامیذاری میگن ولی وقتی میخوای وام بگیری اولین سنگ آنها ضامن هست که برو ضامن برا۱۵۰سه تا بیار وقتی آوردی فیش حقوقی بیاراونو که آوری برواعتبارسنجی این دریافتیش ۷۰۰۰نمیشه اون این اون فلان اشکال داره این وام یک کلام فقط. فقط فقط برای کسانی هستش که دارند میخوان بیشترش کنندکه قرآن میگه (جمع مالن وعددا) وگرنه بازنشستگان حقوق بگیران عادی و… جایی ندارند. البته اگه وام هم بگیری بااین سودها ازپول نزول بدتر واقعا پدرآدمو درمیارن بایدبانکداری اسلامی باشه نه غیراسلامی بایدروی بانکها نظارت داشته باشند
خداخودش کمک آدمای نیازمند کنه وگرنه این وامها بدبختش میکنه البته اگرازهفت خان رستم ردشد

مهدی شنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

سلام بخدا اگر پول داشتیم دنبال وام نمی گشتیم مسولان محترم اگر وام هم بخواهیم بگیریم باید از هفت خان رستم ردشیم با این مسولان دلسوز که اگر یک کمی به فکر مردم بودن این مردم شریف راه کج راه انتخاب نمی کردند بخدا قسم از مقام ودولت دستور میدن که مردم را رعایت کنید ولی این مسولان گوش شنوا ندارند داخل بانک های فقد شده فامیل بازی و پارتی بازی بقیه مردم عادی باید با این حال چه راهی را انتخاب کنند

امین شنبه , ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

ناسزا گفتن هم به شما کمه

ستار جمعه , ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۹:۱۰

واقعا خجالت نمی‌کشید پول خود مردم را به خودش با نرخ آنچنانی وام میدید .مسخره است بخدا عوض اینکه این .. را تبلیغ کنید برید مدیران نالایق خود را اصلاح کنید .بانک ..با این مدیران محکوم به شکست است

محمد پنجشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲

…خودتان را مسخره کردید یا مردم بدبخت

رحیم پنجشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹

گرفتن.وام.وام.گرفتن.ظهوری. می.باشد.

قدرت طهماسبی پنجشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

از رآن خودمون می برن و به خوردمان میدن

قدرت طهماسبی پنجشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۸

بانک متضرر نشه ؟!

محمد حبیبی پنجشنبه , ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

خیلی هم خوبه یعنی اول سپرده گذاری میکنیم از پول خودمون ۸۰ درصد میدهند به خودمون قسطها که تموم شد البته سود بانک هم پرداخت میکنیم بعد وام میگیریم بوس و ….جاش زیاد نسوزه

آخرین اخبار