چاپ کد خبر: 78231
25 اسفند 1400

پرداخت وام فوری ۱ میلیارد تومانی بانک توسعه تعاون + شرایط و مبلغ اقساط

وام 10

افرادی که مایل به دریافت وام فوری از طریق سپرده گذاری هستند، می‌توانند از طرح «همراه» توسعه تعاون استفاده کنند. بانک توسعه تعاون در این طرح تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپرده گذاری شده به متقاضیان واجد شرایط به صورت فوری وام خواهد داد.

به گزارش  اول فارس، افرادی که مایل به دریافت وام فوری طرح همراه بانک توسعه تعاون هستند باید سپرده بلندمدت در این مجموعه داشته باشند. نرخ سود این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم ۴۸ ماهه است. مبلغ وام متناسب با سپرده گذاری افراد متغیر است، اما سقف این تسهیلات به ۱ میلیارد تومان می‌رسد. افراد برای دریافت این وام نیازی به ارائه ضامن معتبر، سند، سفته و … ندارند. ضمانت اصلی برای پرداخت این نوع وام، سپرده است. یعنی سپرده فرد وام گیرنده تا زمان تسویه کامل اقساط مسدود خواهد شد و افراد امکان برداشت پول از حساب خود را نخواهند داشت.

جزئیات بیشتر درباره وام فوری طرح همراه
لازم به ذکر است که در مدت مسدودی سپرده، به اصل مبلغ حساب ۱۶ درصد سود تعلق می‌گیرد. افرادی امکان دریافت این تسهیلات را خواهند داشت که به نام ایشان هیچ بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی وجود نداشته باشد. متقاضیان تسهیلات طرح همراه بانک توسعه تعاون باید مبلغی را برای تشکیل پرونده و همچنین انجام فرآیند اعتبارسنجی بپردازند.

اگر بانک به فردی، با توجه به مبلغ سپرده وی، وام یک میلیارد تومانی را با سود مشخص شده بپردازد و زمان بازپرداخت این تسهیلات هم برای او همان ۴۸ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط وی ۲۹ میلیون و ۳۷۵ هزار تومان خواهد بود. کل سود این وام ۴۰۹ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۸۱ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۱ میلیارد و ۴۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حسین جمعه , ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۷

ایول فقط به فکر خودشونن هر کس طرح این وامها رو میریزه باید خیلی .. باشه

محمود چهارشنبه , ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

واقعاکه .اخه آن کیست که ایین کار .. را انجام بده وخودش را ماهیانه بدهکار کنه .یک میلیارد ۲۰ میلون سود ماهیانه اش است .میتونه حقوق بگیر بشه .وبهترین زندگی را داشته باشه .

رضا چهارشنبه , ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳

یعنی بیمار مغزی هستند که برای پول خودشان حداقل دو درصد بهره به بانک بدهند

آخرین اخبار