چاپ کد خبر: 87328
31 خرداد 1401

شرایط پرداخت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه به بازنشستگان تامین اجتماعی

بانک رفاه کارگران به منظور حمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران بانک رفاه و سازمان تامین اجتماعی، وام ۱۰۰ میلیون تومانی را در قالب طرح «کرامت» به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

به گزارش اول فارس به نقل از بانک رفاه بازنشستگانی که مایل به دریافت وام طرح کرامت هستند باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

مستمری بگیران، بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای:

تامین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر به میزان یک میلیارد ریال
تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی به میزان یک میلیارد ریال

سود این تسهیلات ۱۸ درصد اعلام شده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم ۴۸ ماه است. متقاضیان این تسهیلات باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند و یک فقره چک هم داشته باشند. لازم به ذکر است که ۲۰ درصد وام نزد بانک مسدود خواهد شد.

مهلت پرداخت این تسهیلات تا پایان مرداد ماه ۱۴۰۱ می باشد.
اقساط وام ۱۰۰ میلیون تومانی طرح کرامت

این طرح مختص بازنشستگان و مستمری بگیرانی است که بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی نداشته باشند. مدت اعتبار طرح کرامت تا پایان مردادماه سال جاری خواهد بود.

میزان اقساط این وام ۱۰۰ میلیون تومانی با مقدار سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت معین، ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۰ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۸ تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم ۱۴۱ میلیون و ۵۹ هزار و ۹۹۸ تومان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۰۲۱-۸۵۲۵ تماس بگیرید.

طرح کرامت

نظرتان را در مورد این وام برای ما بنویسید


بیشتر بخوانید:

تفال به دیوان حافظ|فال حافظ امروز ۱ تیر با تفسیر زیبا و دقیق


نظرات خود را برای ما ارسال کنید

بهادری سه شنبه , ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

وام نیست دام هست دام
…. در روز روشن
…گیری و … گیری
توهین هست
فکر میکنید مردم … هست
از انسان سو استفاده میکنید
تا کی
خجالت نمیکشید همچین وامی میدهد…

آخرین اخبار