چاپ کد خبر: 78972
3 فروردین 1401

پرداخت وام ۱۲۰ میلیون تومانی قرض الحسنه با سود ۲ درصد و اقساط ۶۰ ماهه

 بانک رسالت یکی از بانک های قرض الحسنه کشور است که سودی به سپرده گذاران خود پرداخت نمی کند ٬ در عوض وام های پرداختی این بانک به مشتریان هم بدون سود است و تنها کارمزدی بین ۲ تا ۴ درصد بابت تسهیلات پرداختی دریافت می کند . در این مطلب با نحوه دریافت وام تا سقف ۱۲۰ میلیون تومان بدون سپرده گذاری با سود ۲ درصد آشنا می شوید.


 در شرایط پیچیده اقتصادی کنونی  کشور و با توجه به آمارهای رسمی و غیر رسمی که حکایت از تورم بالای ۴۰ درصدی در اقتصاد ایران می دهد ٬ دریافت وام با سود معمولی ۱۸ درصدی بانک ها هم مقرون به صرفه هست ٬ حال اگر امکان دریافت وامی با سود کمتر میسر باشد که دیگه یک امتیاز محسوب می شود.

یکی از معدود بانک های کشور که اقدام به پرداخت وام و تسهیلات قرض الحسنه با سود بسیار پایین می کند ٬ بانک دولتی قرض الحسنه رسالت است . این بانک با توجه به اینکه سودی بابت سپرده کذاری مشتریان به آنها پرداخت نمی کند ٬ امکان پرداخت وام با کارمزد ۲ الی ۴ درصدی را دارد.

تمام افراد جامعه که بالای ۱۸ سال سن دارند اعم از اینکه کارمند و یا دارای شغل آزاد باشند به شرط توانایی بازپرداخت اقساط می توانند از تسهیلات بانک رسالت استفاده کنند.

برای دریافت وام از بانک رسالت لازم است یک حساب قرض الحسنه در این بانک افتتاح کنید و بین ۳ تا ۶ ماه نسبت به سپرده گذاری در آن اقدام کنید.

وام بانک رسالت

در این سپرده گذاری بین ۲۰ تا ۱۰۰ درصد مبلغ سپزده گذاری می توانید تسهلات دریافت کنید

۱۰۰% به ازای ۶ ماه خواب سپرده در بازپرداخت ۱۲ ماهه

هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، ۲ قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.

مدت زمان بازپرداخت:

۶۰ ماه برای وام به میزان ۲۰% معدل حساب

۴۸ ماه برای وام به میزان ۴۰% معدل حساب

۳۶ ماه برای وام به میزان ۶۰% معدل حساب

۲۴ ماه برای وام به میزان ۸۰% معدل حساب

۱۲ ماه برای وام به میزان ۱۰۰% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده ۲ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

نحوه دریافت وام ۲ درصدی بانک رسالت بدون سپرده گذاری:

یکی از ویژگی های این طرح وام امکان انتقال امتیاز به سایرین است . این موضوع باعث شده بازار خرید و فروش وام بانک رسالت حسابی داغ شود و افرادی که امتیاز وام خود را احتیاج ندارند می توانند آن را به سایرین واگذار کنند .

نحوه انتقال امتیاز وام بانک رسالت

روش انتقال امتیاز وام بانک قرض الحسنه رسالت چه زمانی که شما قصد فروش امتیاز وام بانک رسالت را دارید. و یا هنگامی که برای مساعدت و کمک به دوستان و نزدیکان و یا افراد نیازمند قصد انتقال امتیاز خود را دارید، به یک شکل می باشد. برای انتقال امتیاز ابتدا می بایستی وارد سایت بانک رسالت شوید.سپس بر روی گزینه پیشخوان بانک رسالت کلیک نمایید. برای ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت در محل های تعیین شده کد ملی و شماره موبایل خودتان را وارد نماید. عبارت امنیتی را نیز که نوشته شده در محل مربوطه درج نمایید.

پس از ورود به پیشخوان مجازی بانک رسالت بر روی گزینه تسهیلات که در منوی سمت راست است کلیک نمایید. با کلیک بر روی گزینه تسهیلات چند گزینه ظاهر می شود. شما بر روی گزینه معرفی وام کلیک نمایید. در صفحه باز شده در بالای صفحه ابتدا باید شماره حسابی که قصد دارد امتیاز را از آن حساب منتقل نمایید مشخص سازید. افرادی که از ده یا پانزده سال پیش در بانک رسالت حساب دارند دارای چند شماره حساب می باشند. حساب های قدیمی بانک رسالت با عدد ۳۰۱ و ۳۰۲ شروع می شوند.اما حساب های که دو سه سال اخیر افتتاح حساب شده اند همه با عدد ۱۰ شروع شده اند.

انتقال امتیاز در پیشخوان رسالت با ثبت کد ملی و شماره حساب متقاضی وام

در پایین صفحه مربوط به انتقال امتیاز وام بانک رسالت شما می بایستی کد ملی و شماره حساب انتقال گیرنده امتیاز وام بانک رسالت و میزان امتیازی که قصد انتقال آن را دارید همراه با مدت زمان آن تعیین نمایید. سپس با تیک قبولی مقررات بانک، تقاضای خود برای انتقال امتیاز وام رسالت را ثبت نمایید. با ثبت تقاضا در همان صفحه یک کد رهگیری ظاهر می شود .که شما بهتر است این کد رهگیری را برای خودتان یادداشت نمایید. البته این کد رهگیری از طریق سامانه اطلاع رسانی بانک رسالت نیز به شماره موبایل شما پیامک می گردد.

اگر شما در همان پیشخوان بانک رسالت در منوی سمت راست بر روی گزینه درخواست های من کلیک نمایید. مشاهده خواهید کرد که درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت، در لیست درخواست های شما قرار گرفته و زمان دقیق ثبت درخواست شما هم ذکر شده است. اما در مقابل درخواست شما برای انتقال امتیاز وام بانک رسالت نوشته شده در حال بررسی. عموما بانک ظرف ۲۴ ساعت تقاضای شما را بررسی می نمایید اگر به اندازه کافی امتیاز در حساب بانک رسالت خودتان داشته باشید. بانک این انتقال امتیاز رسالت را تایید می نماید. با تایید بانک عبارت انجام شد، جایگزین عبارت درحال بررسی می گردد. مانند تصویر زیر که مربوط به حساب خود من می باشد.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام وام بانک قرض الحسنه رسالت

در هنگام ثبت نام وام  بانک قرض الحسنه رسالت و افتتاح حساب در بانک رسالت مدارک هویتی نظیر شناسنامه و کارت ملی ضروری می باشند. اما از آنجا شرط لازم برای پرداخت وام بانک رسالت انجام اعتبارسنجی در سامانه مرآت می باشد. برای موفقیت در اعتبارسنجی مدارکی نظیر معدل حساب در بانک رسالت و یا سایر بانک ها، فیش حقوقی و مدارک شغلی لازم می باشند.

علاوه براین بارگذاری سند مالکیت اموال و یا سهام ، سود سهام و سود بانکی مفید است. هر مدرک و سندی نظیر اجاره نامه که دال بر تمکن مالی و توان مالی وام گیرنده برای بازپرداخت اقساط خود می باشد، می تواند نتیجه بخش باشد. در این زمینه از شما دعوت می کنم مقاله اینجانب در رابطه با نحوه اعتبارسنجی وام بانک ر سالت را مطالعه نمایید.

برای دریافت وام در بانک قرض الحسنه رسالت چند ضامن لازم است؟

معمولا بانک قرض الحسنه رسالت برای پرداخت وام های خود یک ضامن (کارمند و یا دارای شغل آزاد ) می خواهد.

تمام مراحل افتتاح حساب و نیز درخواست تسهیلات در بانک رسالت به صورت غیر حضوری و از طریق پیشخوان مجازی این بانک انجام می شود.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات سررسید گذشته ٬ مشکوک الوصول یا معوق در شبکه بانکی کشور باشند.

وات 1 2

اگر در رابطه با نحوه این وام نظری دارید برای ما بنوبسید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

حمزه پنجشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷

یه موقعه ضرر نکنید …تازه بانک مهر ایران که شرایط خیلی بهتری داره از شما

جواو پنجشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

نیازمند وام ۱۰۰تومنی ویا بالاتر هستم ..اگر کسی داره میخرم ..بازنشسته هستم …..همدان ..ملایر

اکبر پنجشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

سلام،عزیزان من مشکل مالی فراوانی برام پیش اومده،خواهشا اگر کسی نیاز به امتیاز وامش نداره،لطفا به من واگذار کنه،ممنون میشم

عباس قلی بیگی پنجشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۰۱

درخواست وام ۱۲۰ میلیونی برای مغازه گلفروشی

رضا پنجشنبه , ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲:۳۳

با سلام خدایی بانک خوبیه من ۷ ساله حساب دارم تازه ۶۰ تومن گرفتم بدون ضامن اگر چک و قسط معوقه نداشته باشی ضامن هم نمیخداد نهایتا یکی اگر واقعا نمیدونین بیخودی بد نگین من خودم نیروی شرکتی هستم حتی کارمند هم نیستم چند بار وام گرفتم چون خوش حساب بودم ضامن هم نخواستن فقط از خودم سفته گرفتن

سعید چهارشنبه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶

به خدا قسم حقوقی که از ربا بدست بیاد حرام است حرام. حالا خود دانید حقوق بگیران بانک

مومن سه شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷

این شرایط وام دادن چیزی حدود ۷۴٪ سود برای وام گیرنده هزینه دارد .

ناشناس سه شنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۵۵

اینجور وام برای ادمای پولدار و بازاری هستش که پول تو بانک دارن وگرنه ما مردم عادی که فقط برای زنده موندن داریم کار و تلاش میکنیم نیست من اگه بخوام بقول همین بانک ۱۲۰میلیون وام بگیرم اولا باید ۱۲۰میلیون داشته باشم تا ۶ماه بذارم بانک دوما باید دوازده ماهه وامو تسویه کنم اخه مومن من ۱۲۰تومنو جورکنم بذارم ۶ماه بخوابه اونوقت قسط این کوفتی رو چجوری تو ۱۲ماه بدم یعنی ماهی ۱۰میلیون

ناشناس دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۹

این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریست

محمد دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۷

هرکه‌نان‌از‌عمل…خویش‌خورد‌منت‌از‌حاتم‌‌طایی‌نکشد….وسلام

محمد دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

….ای‌درویش…‌حالا‌خودانی

محمدرضا دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰

یه وام مثلا قرض الحسنه میخوان بهت بدن تا هفت پشت خودت و باید بهشون معرفی کنی که شام و نهار چی خوردن و چی پوشیدن اینقدر بهونه کم آوردن یکی از بانک ها به من گیر داده بود شناسنامه تون المثنی است بهت تعلق نمیگیره منم رفتم نزول کردم بدون هیچ کاغذ بازی

امیر دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

امتیاز وام سراغ ندارین برا فروش

احمد دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲

من خودم برای ۱۰میلیون
۱_سفته
۲_چک
۳_ضمانت
۴_نامه کسرازحقوق تحویل دادم

هوشنگ دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۴

آقا کجای کاری !
۱۰۰ میلیون تون را طلا بخر و بعد ۶ ماه بفروش ۵۰ درصد به آن اضافه شده .که ماله خودته. دیگه نه قسط داری بدهید . و نه مثل آقای مهندس وقتی شرایط وام گرفتن را می شنوی موقع بیرون رفتن از بانک با سر تو شیشه نمی روی .

ناشناس دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۴۱

خواستن به ما وام بدن ۶ ماه اذیت ما کردن با اینکه پسرم کارمند شرکت بود بعدش هم گفتن نمیشه مهلت تموم شد

محمد رضا احمدی دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۵۶

سلام خریدار امتیاز وام ۱۰۰ میلیون تومانی هستم!! با تشکر

ناشناس دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۴:۵۴

سلام خریدار امتیاز وام ۱۰۰ میلیون تومانی هستم!!با تشکر

ز دوشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۱۵

اصلا خب نی من وام گرفتم هنوز دارم قسط میدم دیگه خسته شدم بخدا چقدر چرت وپرت میگوی از وام

ثریا یکشنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۷

والا این جور که برخی میگن نیست. خب من وام گرفتم بوشهر عالی بود و همکاری شون خوب بود…

ناشناس یکشنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳

پولتون رو تبدیل به دلاروسکه وطلا کنید ولی وام نگیرید از ما گفتن ?

زینب یکشنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲

سلام اگر واقعا کمکی به قشر نیازمند میخاین داشته باشید باید بدون سپرده وام این مدلی بدین اگر کسی این مقدار پول بیکار داره که دیگه وام نمیخاد

سوگل یکشنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۸

یکنفر با اِسمای مختلف اینجاس از این بانک تعریف میکنه الکی
خودتون کاملا تحقیق کنید تا گول نخورید!

سوگل یکشنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

یکنفر با اِسمای مختلف اینجاس از این بانک تعریف میکنه الکی .
خودتون تحقیق کنید ببینید

شهریار اسماعیلی یکشنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۰۶

بانک رسالت عالیه

محمد یکشنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰:۲۲

عشق منه بانک رسالت???

هادی شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴

دوستان اگر کسی خواست من کامل میتونم شرایط و نحوه استفاده از خدمات بانک رسالت رو توضیح بدهم. تو این شرایط با گردش مالی که دارین بصورت روزانه امتیاز وام دریافت میکنید، چیزی که جایی پیدا نخواهد شد، ضمانت تا ۱۲۰ میلیون بر اساس اعتبارسنجی، یک نفر که وام گیرنده و ضامن فقط سفته می‌دهند. پیشنهاد میکنم حتما پای حرفشون بشینید ضرر نخواهید کرد . شماره تماس دائمی و ۲۴ ساعته که جوابگو هستند ۰۲۱۴۷۴۷
با راهنمایی اشتباه دیگران رو از فرصت‌ها محروم نکنیم

افروزی از بابل( روستای گنج افروز) شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸

سلام
ما شناسنانه وکارت ملی مون بدرد چه میخوره
جوری توزیع تسهیلات را پیش میبرن که
فقط وفقط بچه های آقازاده بدلیل شرایطی
که ده های قبل فراهم کردن و در حال انحصاری و تکمیل گروه هستن قابل دریافت اینجور وام ها هستن
گروه انحصاری دان مرغداری
گروه انحصاری سیمان
گروه انحصاری سیب زمینی
گروه انحصاری ورود ماشین های لوکس
گروه انحصاری برنج
دیگه این مملکت جا برای
نفس کشیدن نیست

حسین شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۱

قرار شد بانک به ما وام بده نه ما به بانک وام بدیم من اگه پول داشتم که نیاز به وام گرفتن نداشتم

ناشناس شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۰

ولا یه یارانه به ما دادن میخوان اینم ازمان بگیرن جای وام الکی

بهمنی شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

سلام . حاجی اسمش ۴ درصد انقدر تبصره ماده بانک میزنه ۲۰ درصد هم بیشتر میشه بانک هیچ وقت ضرر نمی کنه . بانک از اب چربی می گیره

مجتبی شیرازی شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

فکرش رو بکن با تورم ۴۰درصدی پولتو میدی قرضشون بعد بدون سود بعد وام رو بهت میدن با کلی دوندگی ۴درصد اینجا ۱۸درصدم اونجا ۲۲درصد ازت میگیرن …همش چرته

مهدی شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰

من پارسال وام گرفتم اصلا اذیت نشدم خیلی عالیه یکساعتم معطل نشدم نفهمیدم کی واریز شد خیلی بانک خوبیه

طاهر شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

مرگ حق است اما نه در راه ربا

ناشناس شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

بانک های ایران بر اساس قانون…تأسیس و برنامه ریزی شده بانکداری اسلامی اصلا وجود نداره

ناشناس شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

سلام بنده ۳۰میلیون تومان در تاریخ ۲۶اسفند۱۴۰۰وام از بانک رسالت گرفتم.
تنها با یک ضامن که ایشون هم فقط سفته دادند. همه کارهاش رو اینترنتی انجام دادم و فقط یکبار رفتم بهیاری برای سفته.انصافا از این بانک نسبت به بقیه رضایت دادم.
۰۹۳۶***۴۰۲۵ هرچی خواست میتونم راهنمایی اش کنم

ناشناس شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۱۱

من شک ندارم تو خودت یه چیزی گرفتی ازشون که اینجوری تبلیغ میذاری براشون والله چرا از بانک صادرات نمی نویسی؟

واله شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۵۶

سلام بر مدیریت بانک…
آخه محض رضای خدا چرا به مردم اینهمه دروغ تحویل میدهید..والله بالله گناه دارن بسه دیگه خجالت بکشید ابتدا تبلیغ بعد وارد که میشی هفت حدوابادت رو میارن جلوی چشمان..
سلام و ادب بر مردم عزیز..من ۶سالپیش ۱۰میلیون خوابوندم پس از ۱۵ماه ۱۰تومن بهم دادن وااااای با چه مصیبتی سه تا ضامن بردم مادرم که کارمند بود همکارم کارمند و یه جواز کسب واقعا دیوونه شده بودم از دستشون…مرجع درستی هم نداره که همه شون با .. اونجان و … ندارن همه…..
گول تبلیغات رو نخورید تحقیق کنید که فردا پشیمان نشوید.
انشاءالله خداوند خودش از خزانه خودش نصیبمون کنه انشاالله…پیروز باشید عزیزان،??????????

ناشناس شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۵۵

سلام بر مدیریت بانک…ممنون..من گرفتم.کارم راه افتاد انشاالله…پیروز باشید عزیزان،??????????

محسن شنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۳:۳۱

بانک رسالت چندتا شعبه دراصفهان داره یک سال ۲۰۰ملیون میذارم ۱۸ درصد سودم بدید بعد هم با وام موافقت کنید. زیادی زرنگ نباشید الان ۲۰۰ملیون تو این کشور طلا ویا دلار بخریم ۶ماهه دیگه ۵۰ملیون دوی پولم اومده…چراشماها مردم را ساده و کودن فرض میکنید..

ناشناس جمعه , ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

منم از گردش حسابم وام گرفتم واسی.ضامن زیاد سخت نگرفتن . وام همه کاراش اینترنتی انجام دادم فقط ضامن با سفته بردم کلان واسی وام یک روز الاف شدم

دا جمعه , ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۹

منم از گردش حسابم وام گرفتم واسی.ضامن زیاد سخت نگرفتن . وام همه کاراش اینترنتی انجام دادم فقط ضامن با سفته بردم کلان واسی وام یک روز الاف شدم

آخرین اخبار