چاپ کد خبر: 85875
17 خرداد 1401

پرداخت وام ۲ میلیارد تومانی بانک صادرات + جزئیات و شرایط

بانک صادرات ایران به منظور کمک به تامین سرمایه در گردش بنگاه‌های تولیدی کوچک و متوسط، طرحی به نام «کارا» را تدارک دیده که وام ۲ میلیارد تومانی به تولیدی‌های واجد شرایط پرداخت می‌کند.

به گزارش مجله اقتصادی اول فارس  به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، این مجموعه تسهیلات کارا را در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد. نرخ سود این وام ۷ درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن هم ۲۴ ماه اعلام شده است. واحدهایی امکان استفاده از این طرح تسهیلاتی را دارند که دارای نیروی کمتر از ۱۰۰ نفر هستند. براساس قوانین مربوط به کار و بنگاه داری، متقضیام این طرح تسهیلاتی باید مجوز فعالیت، حساب جاری بدون دسته چک و فعالیت مداوم را داشته باشند.

براساس شرایط مذکور، میزان سود و تعداد اقساط، مبلغ هر قسط این وام ۸۹ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۱۵۸ تومان است. سود کل این مبلغ وام هم به ۱۴۹ میلیون و ۸۳ هزار و ۷۹۷ تومان می‌رسد.

دامنه فعالیت بانک صادرات؛ از آغاز تاکنون

بانک صادرات ایران از شهریورماه سال ۱۳۳۱ فعالیت خود را آغاز کرد. این بانک از ابتدای فعالیت خود به ارائه خدمات مناسب و رفع نیازهای مشتریان خود توجه داشت به همین دلیل هم یکی از شعارهای مجموعه مذکور، «بانک صادرات ایران در خدمت مردم» بود. این بانک تاکنون خدمات پولی و مالی زیادی را به مشتریان حقیقی و حقوقی خود ارائه داده است.

بانک صادرات در بازار سرمایه هم حضور فعال دارد و نماد این بانک در سازمان بورسی «وبصادر» است.

اخیرا روابط عمومی بانک صادرات اعلام کرده که این مجموعه در ۵۰ روزه اول سال ۱۴۰۱ بیشتر از ۱۳ هزار فقره تسهیلاتی اعطا کرده است که ارزشی بالغ بر ۲۱ هزار میلیارد ریال داشت.

این بانک به منظور انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود همچنان به تامین مالی مشتریان واجد شرایط می‌پردازد.

مرابحه قراردادی است که به موجب آن عرضه کننده (بانک)، بهای تمام شده اموال و خدمات را به اطلاع متقاضی میرساند و سپس با افزودن مبلغ یا درصدی اضافی به عنوان سود، ‌آن را به صورت نقدی، نسیه دفعی یا اقساطی، به اقساط مساوی و یا غیرمساوی درسررسید یا سررسیدهای معین به متقاضی واگذار می کند.

رفع نیازهای واحدهای تولیدی، خدماتی و بازرگانی برای تهیه مواد اولیه، لوازم یدکی، ابزار کار، ماشین آلات، تأسیسات،‌ زمین و سایر کالاها و خدمات مورد احتیاج این واحدها و نیازهای خانوارها برای تهیه مسکن (اعم از تعمیر و یا تهیه مصالح ساخت) و خرید کالاهای بادوام مصرفی و خدمات، قابل پرداخت می باشد.

امدارک مورد نیاز، مدارک عمومی واختصاصی برای تشکیل پرونده های تسهیلاتی می باشد که جهت آگاهی بیشتر مشتری می تواند به یکی از شعب بانک صادرات مراجعه نماید.
مدارک اختصاصی: تصویر آخرین پروانه بهره برداری/تصویر کارت شناسایی کارگاه/تصویر گواهی فعالیت صنعتی/تصویر جواز کسب / استشهاد محلی – تصویر کارت بازرگانی (حسب مورد)- پیش فاکتور خرید- تصویر سند مالکیت(حسب مورد)

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار