چاپ کد خبر: 92158
23 مرداد 1401

پرداخت وام ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی به افراد دارای سپرده+شرایط

افرادی که دارای پایانه فروش متصل به شرکت به پرداخت ملت هستند، امکان درخواست برای وام ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی طرح «پذیرندگان ملت» را دارند. این وام براساس رتبه اعتباری حساب آن‌ها پرداخت خواهد شد.

متقاضیان وام ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی باید در یکی از شعب بانک ملت سپرده جاری داشته باشند. داشتن حداقل میانگین حساب سه ماهه برای دریافت این تسهیلات ضروری است. افرادی که خواهان این وام هستند باید سند ملکی و پروانه کسب ارائه دهند.

حداکثر سود این وام ۱۸ درصد و سقف زمان بازپرداخت ۴۸ ماه است.

براساس مبلغ وام، مدت زمان پرداخت و نرخ سود، میزان هر قسط ۹۳ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۹۹ تومان است. کل سود وام ۱ میلیارد و ۳۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار و ۹۴۰ تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن ۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۹۴۰ تومان خواهد بود.

بانک ملت بیست و نهم آذرماه سال ۱۳۵۸ از ادغام بانک‌های تهران، بیمه ایران، ایران و عرب، بین المللی ایران، اعتبارات تعاونی و توزیع و چند بانک دیگر به وجود آمد. مهم‌ترین راهبرد این مجموعه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص‌های عملکرد است. رشد و بهره وری بانک، سوددی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دسته بندی مشتریان و همچنین فرآیندهای مربوط به سود و … از جمله اهداف این بانک هستند.

نظر بدهید

 

برچسب ها:
نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار