چاپ کد خبر: 91056
8 مرداد 1401

پرداخت وام ۵ میلیارد تومانی بانک ملی با اقساط ۶۰ ماهه

بانک ملی ایران برای تامین نقدینگی مورد نیاز مشتریان حقیقی که نزد این مجموعه سپرده دارند، در قالب طرحی به نام «تام» وام ۵ میلیارد تومانی آنی اعطا می‌کند. مبلغ این وام برای صاحبان کسب و کار ۵ میلیارد تومان است.
به گزارش اول فارس، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، مشتریانی امکان دریافت وام ۵ میلیارد تومانی طرح تام را دارند که دارای پروانه بهره برداری و جواز کسب و کار باشند.

این مشتریان باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده مورد نیاز دریافت وام این طرح را افتتاح کنند. بانک ملی به سپرده وام گیرندگان طرح تام، سود بانکی می‌پردازد. مبلغ این وام برای پزشکان، مهندسان، وکلا، قضات، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مدیران ارشد سازمان‌ها و همچنین اعضای هیئت مدیره شرکت‌های دارای ۲۰۰ نیروی کار، به ۲ میلیارد تومان می‌رسد.

سایر مشاغل و افراد جامعه نیز امکان دریافت این وام را دارند. منتهی مبلغ این تسهیلات برای دیگر گروه‌های شغلی حداکثر ۱ میلیارد تومان خواهد بود. نرخ سود این وام حداکثر ۱۷ درصد و سقف مدت بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۱۲۴ میلیون و ۲۶۲ هزار و ۸۷۹ هزار تومان است. سود این وام نیز ۲ میلیارد و ۴۵۵ میلیون و ۷۷۲ هزار و ۷۳۰ تومان خواهد بود.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار