چاپ کد خبر: 101189
15 دی 1401

پرداخت وام ۷۰ میلیونی در بانک آینده برای متقاضیان +شرایط

بانک آینده با هدف رونق تولید و کسب‌وکار، فراهم‌ساختن خریدی آسان و متنوع، اعتبار طرح «طراوت» را تا ٧٠٠ میلیون ریال افزایش داده است.

وام بانک آینده

متقاضیان واجد شرایط با دریافت وام ۷۰ میلیونی بانک آینده امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه را خواهند داشت. افرادی امکان درخواست تسهیلات خرید کالا را خواهند داشت که در یکی از شعب بانک آینده سپرده بلندمدت داشته باشند. سود بازپرداخت این تسهیلات با توجه به مدت زمان بازپرداخت آن متفاوت است، اما حداکثر نرخ سود به ۱۸ درصد می‌رسد. سقف مدت زمان بازپرداخت نیز ۳۶ ماه اعلام شده است. ضمانت اصلی برای دریافت این وام مسدودی سپرده و ضامن رسمی خواهد بود.

بازپرداخت اعتبار این طرح، به انتخاب مشتری، تا یک‌ماه پس از تاریخ دریافت، بدون دریافت سود یا اقساطی تا ۲۴ ماه ۱۸درصد منظور شده که اولین قسط، یک‌ماه پس از خرید است.

تمام مشتریان حقیقی و حقوقی بانک آینده که متقاضی دریافت اعتبار خرد هستند، می‌توانند با مراجعه به شعب بانک آینده یا ثبت‌نام در سامانه «پیشخوان مجازی، ویژه مشتریان بانک» و یا ثبت درخواست در «سمتا» ویژه متقاضیان حقیقی طرح، بر اساس وثایق یا امتیاز و رتبه اعتباری خود، از اعتبار ۲۰۰ میلیون ‌ریال تا ۷۰۰ میلیون‌ ریال، بهره‌مند شده و به شیوه حضوری و یا اینترنتی از مراکز فروش طرف قرارداد با بانک آینده کالا و خدمات موردنظر را خرید کنند.
بازپرداخت اعتبار این طرح نیز به انتخاب مشتری؛ تا یک‌ماه پس از دریافت، بدون دریافت سود؛ یا اقساطی با بازپرداخت یک‌ساله و یا دوساله با نرخ ۱۸ درصدی منظور شده که اولین قسط، یک‌ماه پس از پایان مهلت خرید ۳۰ روزه است.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۶۶۸ تومان است. کل سود تسهیلات ۲۱ میلیون و ۱۰۴ هزار و ۳۷ تومان و مجموع رقم وام و سود آن ۹۱ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۳۷ تومان خواهد بود.

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار