چاپ کد خبر: 77941
23 اسفند 1400

پرفروش ترین گوشی های سامسونگ کدامند؟ (+قیمت )

     گوشی های سامسونگ 1
گوشی‌های سامسونگ به واسطه تنوع مدل‌ها و قیمت‌ها، نه فقط در بازار ایران که در بسیاری از کشورهای دنیا به عنوان یکی از برندهای محبوب و پرفروش بازار موبایل به حساب می‌آیند.

به گزارش اول فارس، سامسونگ در زمینه تولید گوشی موبایل، بسیار موفق بوده و تاکنون انواع گوشی موبایل هوشمند در مدل‌های متنوع با آپشن‌ها و امکانات گوناگونی را تولید کرده که نیازها و سلیقه طیف گسترده‌ای از کاربران با بودجه‌های متفاوت را پوشش می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به معرفی پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران می‌پردازد.

گوشی های سامسونگ 2

سامسونگ آ ۵۲ اس

قیمت: ۹ میلیون و ۷۰۹ هزار تومان

یکی از گوشی‌های محبوب و پرفروش سامسونگ که از کیفیت خوبی هم برخوردار است، نسخه A52s است که به رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت تولید و روانه بازار شده است. این مدل از گوشی سامسونگ از صفحه نمایش ۶.۵ اینچی فول اچ دی سوپر آمولد بهره می‌برد و از نظر ظاهری نیز دارای قاب پلاستیکی در پشت و قاب تمام شیشه در قسمت جلویی آن است.

در بخش دوربین، سامسونگ آ ۵۲ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی واید بوده و همچنین دارای یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ۲ دوربین ۵ مگاپیکسلی دیگر است. همچنین دوربین سلفی این گوشی دارای دقت ۳۲ مگاپیکسلی است.

گوشی های سامسونگ 3

گوشی اس ۲۱ اف ای

قیمت: ۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان

گوشی سامسونگ اس ۲۱ اف ای، یکی از گوشی‌های خوش قیمت سری اس سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی دارای دو سیم کارت، رم ۸ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بوده و در بخش صفحه نمایش از نوع داینامیک آمولد ۲ ایکس ۶.۵ اینچی بهره می‌برد.

در بخش دوربین اصلی، دارای سه دوربین اصلی در پشت آن است که به ترتیب، ۱۲ مگاپیکسل واید، ۸ و ۱۲ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسل قیمت دارد. همچنین باتری این گوشی از نوع لیتیوم پلیمر با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر بوده و همچنین قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی را دارد.

از مزایای دیگر این گوشی می‌توان به بدنه مقاوم، حس‌گر اثرانگشت، مقاومت در برابر آب و قابلیت اجرای انواع بازی اشاره کرد.

گوشی های سامسونگ 4

سامسونگ اس ۲۱ پلاس

قیمت: ۲۳ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان

نسخه سامسونگ اس ۲۱ پلاس، با تبعیت از طراحی گوشی‌های نوت تولید و روانه بازار شده است. این گوشی دارای دو سیم کارت و حافظه ۲۵۶ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایت بوده و از ویژگی‌های مهم آن می‌توان به باتری لیتیوم‌پلیمری با ظرفیت ۴۸۰۰ میلی‌آمپری آن شاره کرد.

از دیگر مزیت‌های مهم این گوشی قابلیت عکس‌برداری حرفه‌ای با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی اصلی و دوربین سلفی ۱۰ مگاپیسکلی است. همچنین این نسخه از گوشی‌های سامسونگ قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی و همچنین شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی دارند.

ضمن این‌که سامسونگ اس ۲۱ پلاس با برخورداری از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و پردازنده مرکزی ۶۸۰ kyro  و پردازنده گرافیکی ۶۶۰ Adreno  گزینه مناسبی برای افرادی است که از گوشی خود انتظار اجرای انواع بازی را دارند.

گوشی های سامسونگ 5

سامسونگ نوت ۲۰ اولترا

قیمت: ۲۵ میلیون تومان

این گوشی از سری گوشی‌های محبوب نوت سامسونگ است که با ۲ سیم کارت، رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت روانه بازار شده است. این گوشی همچنین با بهره‎گیری از صفحه نمایش داینامیک آمولد ۲ ایکس ۶.۹ اینچی  و تراکم پیکسلی ۴۹۶ پیکسل بر اینچ دارای کیفیت تصویر و نمایش بسیار خوبی است.

در بخش دوربین نیز، این گوشی با سه دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی واید، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی مناسب عکاسی حرفه‌ای بوده و همچنین از دوربین سلفی با دقت ۱۰ مگاپیکسل برخوردار است.

باتری نوت ۲۰ اولترا نیز از نوع لیتیوم یون با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت  بوده و همچنین قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات، شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات و  قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر  با توان ۹ وات را دارا است.

گوشی های سامسونگ 6

گوشی اس ۲۱ اولترا

قیمت: ۳۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان

یکی از گوشی‌های محبوب سری اس سامسونگ، مدل اس ۲۱ اولترا است که دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر گوشی‌های این سری است. این گوشی با بدنه مقاوم از جنس فلز و شیشه و قابلیت پشتیبانی از قلم الکترونیکی تولید شده است.

سامسونگ اس ۲۱ اولترا دارای ۲ سیم کارت، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است. صفحه نمایش این گوشی از نوع داینامیک آمولد ۲ ایکس و ابعاد ۶.۸ اینچ است.

این مدل سامسونگ نیز با دارا بودن ۴ ماژول دوربین در پشت آن با دقت‌های ۱۰۸ مگاپیکسل واید، ۱۰، ۱۰ و ۱۲ مگاپیکسل، یکی از گزینه‌های مناسب برای عکاسی حرفه‌ای به شمار می‌رود. ضمن این‌که دوربین سلفی این گوشی دارای ۴۰ مگاپیکسل دقت است.

این گوشی همچنین به باتری قدرتمند  لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت مجهز شده و همچنین از  قابلیت شارژ سریع با توان ۲۵ وات، شارژ سریع بی‌سی با توان ۱۵ وات و قابلیت شارژ بی‌سیم دستگاه‌های دیگر با توان ۴.۵ وات برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به برخورداری از حس‌گرهای قطب‌نما، شتاب‌سنج، فشارسنج، اثر انگشت و همچنین فبلت و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار