چاپ کد خبر: 43297
1 بهمن 1399

پرواز بالگرد در پی انفجار خونین در یک روستای خنج

انفجار خنج

به گزارش گروه حوادث اول فارس به نقل از ایرنا مسوول مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان خنج گفت: بر اثر انفجار کپسول گاز مایع در آشپزخانه‌ای در روستای هفتوان از توابع این شهرستان، چهار نفر از اعضای یک خانواده دچار سوختگی شدید شدند و برای ادامه درمان به وسیله بالگرد به شیراز انتقال یافتند.

محمد رفیع صادقی افزود: اعضای این خانواده که شامل یک زن و مرد و ۲ فرزندشان هستند با سوختگی بین ۶۰ تا ۸۰ درصد به بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج انتقال داده شدند اما به علت شدت جراحات وارده، پس از اقدامات اولیه درمانی در این بیمارستان برای ادامه معالجه به وسیله بالگرد به شیراز منتقل شدند.   

به گفته وی، علت این حادثه از سوی مسوولان ذی‌ ربط در دست بررسی است.

مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودرو سواری در خنج 

مسوول مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی شهرستان خنج همچنین بیان کرد: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو در کیلومتر پنج محور خنج – لار در حوالی منطقه چهل گزی، موجب مصدومیت چهار نفر از سرنشینان این وسیله نقلیه شد.

صادقی اظهار داشت: مصدومان این حادثه هم اینک در بیمارستان نبی اکرم (ص) خنج بستری هستند و دلیل وقوع این سانحه نیز در حال بررسی است.

بنا به اظهار مسوولان شهرستان خنج، کم عرض بودن محورهای مواصلاتی این شهرستان به ویژه در مسیر خنج – قیر و خنج به لار، موجب بروز حوادث دلخراش رانندگی شده است و در ۶ ماه گذشته ۹ نفر بر اثر تصادف در مسیرهای نام برده، جان خود را از دست دادند.  

شهرستان خنج در فاصله ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

عضو گروه تلگرام اول فارس شوید

عضو گروه واتساپ اول فارس شوید

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار