چاپ کد خبر: 21151
12 بهمن 1398

پروانه سلحشوری پس ازاخذ آخرین دفاعیات آزاد شد

اخذ آخرین دفاعیات از پروانه سلحشوری/ آزادی با تأمین قرار

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که علی‌رغم انتشار اخباری مبنی بر بازداشت پروانه سلحشوری، پس از مراجعه وی به دادسرا برای او قرار کفالت صادر شده است.

به گزارش اول فارس، محمدعلی وکیلی با تکذیب بازداشت پروانه سلحشوری اظهار کرد: من روز چهارشنبه گذشته با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس داشتم و توافق بر این شد که خانم پروانه سلحشوری به دادگاه مراجعه کند و با قرار کفالت آزاد شود  که همین اتفاق هم افتاد.

این عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: زمانی که شایعه بازداشت خانم سلحشوری مطرح شد من با دادسرای فرهنگ و رسانه تماس گرفتم و گفتند خانم سلحشوری ساعت ۱۰ صبح به دادسرا مراجعه کرده تفهیم اتهام شده و برای وی قرار کفالت صادر شده است.

وی افزود: خانم سلحشوری احضاریه‌های متعددی داشت که برخی برای مجلس شورای اسلامی آمده بود و بر دستور کار هیات نظارت بر رفتار نمایندگان قرار داشت و برخی از احضاریه‌ها نیز مستقیما برای خودشان آمده بود.

آخرین دفاعیات از پروانه سلحشوری، اخذ و وی با تأمین قرار مناسب آزاد شده است.به گزارش اول فارس، یک منبع آگاه بازداشت پروانه سلحشوری نماینده مجلس را تکذیب کرد.

وی افزود: صبح امروز این نماینده مجلس برای پیگیری برخی پرونده‌های خود به دادسرا مراجعه می‌کند و پس از انجام امور قضائی، دادسرا را ترک می‌کند.

در این رابطه گفته شده است که اتهام سلحشوری در پرونده‌های قبلی خود، نشر اکاذیب و افترا بوده است.بنا بر اطلاعات واصله، وی با تأمین قرار مناسب، آزاد و امروز آخرین دفاعیات از وی اخذ شده است.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار