چاپ کد خبر: 73902
16 بهمن 1400

پریناز ایزدیار با روسری وینتیج ، متفاوت‌تر از همیشه

در سومین روز از جشنواره فیلم فجر، پریناز ایزدیار با استایلی متفاوت در اکران مردمی فیلم «ملاقات خصوصی» حضور یافت. پیشتر کمتر بازیگری را دیده‌ایم که جسارت سر کردن روسری‌های قواره کوچک که با نام مینی اسکارف نیز شناخته می‌شوند، داشته باشد.

چی بپوشیم: پریناز ایزدیار بار دیگر ثابت کرد که می‌تواند یک فشن آیکون ایرانی باشد. البته ایزدیار اولین بازیگری نبود که مینی اسکارف به سر می‌کرد. در ادامه با ما باشید تا به شما بگوییم چگونه روسری وینتیج را به سبک پریناز ایزدیار سر کنید.

    پریناز ایزدیار 1 1

پریناز ایزدیار، متفاوت‌تر از همیشه

بازیگر پرکار سینمای ایران، که امسال فیلم “ملاقات خصوصی” را در جشنواره دارد، در اکران مردمی این فیلم استایل متفاوتی داشت. استایلی که‌کمتر از این بازیگر دیده بودیم. این بازیگر جذابیت‌های خود را این بار با یک اسکارف یا همان روسری قواره کوچک، به رخ کشید.

پریناز ایزدیار 3 1

روسری قواره کوچک، از ترندهای مهم سال

اگر با دنیای مد و فشن از دور هم سر و کار داشته باشید، حتما می‌دانید که این مدل روسری‌ها از ترندهای مهم امسال هستند. ظاهر این روسری‌ها سبک وینتیج دارد و شاید علت اصلی محبوبیت آن‌ها هم همین حالت قدیمی آن‌ها باشد. پریناز ایزدیار هم از این ترند عقب نمانده و در سومین روز جشنواره، با روسری‌اش جلب توجه کرد.

پریناز ایزدیار 2 1

ست کردن اسکارف به روش پریناز

این روسری‌های قواره کوچک به سادگی با استایل‌های مختلف ست می‌شوند. طبیعی است که اگر آن‌ها را با استایل‌های وینتیج ست کنید، جذاب‌تر خواهید شد، اما این روسری‌ها می‌توانند به روش پریناز ایزدیار با یک پالتوی ساده که حالت نیمه رسمی دارد نیز ست شوند. موهایتان را مانند پریناز مرتب کنید و روسری را سر کنید. همین برای داشتن یک استایل به‌روز و شیک کافیست.

پریناز ایزدیار 6

یک روسری برای تمام فصول

شاید با خود بگویید که این روسری‌ها انتخاب درستی برای فصل زمستان نیستند، اما اگر به آن‌ها به چشم یک اکسسوری نگاه کنید، می‌فهمید که اتفاقا برای تمام فصول مناسبند. شال و روسری‌های مختلف اگرچه می‌توانند جلوی سرما را هم بگیرند، اما امروزه می‌توانند کاربرد اکسسوری هم داشته باشند.

پریناز ایزدیار 5

لاله مرزبان پیش از پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار اولین بازیگری نیست که با جسارت کامل دست روی چنین روسری خاصی می‌گذارد. پیش از او لاله مرزبان نیز در اکران فیلم “بی‌همه‌چیز” یک روسری قواره کوچک سر کرده بود و از استایل او نیز بسیار استقبال شده بود.

پریناز ایزدیار 4 1

اشارهنظر شما چیست؟

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار