چاپ کد خبر: 100517
5 دی 1401

پست عاشقانه هادی چوپان ” گرگ ایرانی ” برای همسرش در شیراز+عکس

هادی چوپان 1

هفته قبل بود که هادی چوپان موفق شد در رقابت‌های مسترالمپیا در آمریکا مدال قهرمانی را از آن خود کند و نام اش را در تاریخ رشته بدنسازی جاودان سازد.

هفته قبل بود که هادی چوپان موفق شد در رقابت‌های مسترالمپیا در آمریکا مدال قهرمانی را از آن خود کند و نام اش را در تاریخ رشته بدنسازی جاودان سازد. او با این قهرمانی هم جایزه ۴۰۰ هزار دلاری (۱۶ میلیارد تومانی) را مال خود کرد و هم مورد توجه علاقه‌مندان ورزش بدنسازی و رسانه‌ها جهان قرار گرفت.

پس از این قهرمانی بود که برخی فعالان رسانه‌ای ادعای درخواست پناهندگی هادی چوپان در آمریکا را مطرح کردند. اما ساعاتی پس از این ادعاها، گرگ ایرانی یک ویدیو منتشر کرد و گفت که چنین تصمیمی ندارد و به زودی به ایران باز می‌گردد.

حالا هم هادی چوپان با یادداشتی که برای همسرش منتشر کرده، توجه کاربران و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است. او در این یادداشت خاص و متفاوت به تقدیر و تشکر از همسر و خانواده اش پرداخته است.

گرگ ایرانی در این رابطه نوشته است: «اگر در بهترین زمان دنیا و در بهترین مکان خوشبختی در بهترین نقطه دنیا باشید، اما اگر در کنار خانواده نباشید، هیچ لذتی وجود ندارد. دلتنگی خیلی سخته بانوی من بهترین همراه زندگی من است. دوستت دارم عزیزم. بابت تمام زحمات و همه چیز شما متشکرم. صبر و تلاش شما برای زندگی بهتر شما قهرمان زندگی من هستید بانو»

عکس زن وفرزندان هادی چوپان

به گزارش اول فارس ، هادی چوپان ، زادهٔ ۴ مهر ۱۳۶۶ در ابنو، شهرستان سپیدان، استان فارس و اصالتا لر تبار بدن‌ساز حرفه‌ای اهل ایران است.

او از سال ۱۳۷۹ ورزش پرورش اندام را شروع کرد و از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۵ عضو ثابت تیم ملی بدن‌سازی ایران بوده‌است. چوپان چندین دوره در مسابقات فدراسیون جهانی بدن‌سازی و تناسب‌اندام شرکت کرده و عناوین ملی و بین‌المللی مختلفی را کسب کرده‌است.

مسابقات مسترالمپیا ۲۰۲۲ با شگفتی سازی بزرگ هادی چوپان و کسب عنوان اول به همراه دریافت جایزه قهرمان مردم به پایان رسید. این موضوع اتفاقی تاریخی در بدن‌سازی ایران به‌شمار می‌رفت چراکه تنها بدن‌ساز ایرانی که توانسته بود از ایران به مستر المپیا برود و رقابت کند، بیت‌الله عباس‌پور بود که در پایان هفدهمین مرد مستر المپیا در سال ۲۰۱۳ لقب گرفت .


فال حافظ امروز ۶ دی با تفسیر دقیق و زیبا

نگاه کنید|چند والپیپر زیبای مناظر طبیعت زمستانی که حالتون را بهتر میکند


در شبکه های اجتماعی زیر در کانال اول فارس عضو شوید و مطالب ما را پیگیری کنید

 کانال اول فارس در  ایتا 

 کانال اول فارس در سروش

کانال اول فارس در روبیکا

 کانال اول فارس در  بله 

کانال اول فارس در واتساپ

 کانال اول فارس در  تلگرام

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

ناشناس دوشنبه , ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲

قهرمانی مبارک باشه
حالا چرا پیام انگلیسی?
امیدوار به قهرمانیهای بعدی

آخرین اخبار