چاپ کد خبر: 81517
31 فروردین 1401

پشت پرده خواستگاری لاکچری زیر آب از بازیگر زن ایرانی+فیلم

شیوا طاهری با سریال گذر از رنج ها شناخته می شود، شیوا طاهری در سریال هایی نظیر: ریکاوری و روزهای بهتر هم بـه ایفای نقش پرداخته اسـت، او متولد کرج و اصالتا ترکمن می‌باشد. شیوا طاهری متولد ۲۸ مرداد هزار و سیصد و شصت و نه، در تهران، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، لیسانس کامپیوتر، نویسنده و عکاس است.

شیوا طاهری  پشت پرده خواستگاری در زیر آب و با لباس غواصی را توضیح داد.

شیوا طاهری در صفحه اینستاگرامش از لحظه خواستگاری همسرش از او در زیر آب با لباس غواصی قرار داده بود که در فضای مجازی با واکنش های مختلفی مواجه شد و خیلی ها این رفتار را یک خواستگاری لاکچری و فخر فروشانه دانستند اما حکایت این خواستگاری چه بود؟ آیا این خواستگاری لاکچری بود؟ شیوا طاهری اینگونه به رکنا توضیح داد:

یکی از چیزهایی که برای من حاشیه ساز شده بود مدل ازدواج کردن من بود. شاید برخی از هنرمندان از حاشیه هایی که برایشان ایجاد می شود خشنود شوند اما من دوست ندارم . این فیلم مربوط به ازدواج من نبود، مربوط به خواستگاری همسرم بود، لازم به توضیح است که حتی این خواستگاری هم یک رفتار مهربانانه و تکرار خواستگاری بود زیرا قبل از آن روز خواستگاری رسمی انجام شده و من پاسخ مثبت به این خواستگاری را اعلام کرده بودم .

شیوا طاهری 2

آن روز خانوادگی یعنی با  پدر، همسر و تمام دوستان به  غواص رفته بودیم .همسرم که آن زمان نامزدم بود برای غافلگیر کردن من با دیگران این برنامه ریزی را کرد و مرا زیر آب در حالیکه لباس غواصی به تن داشتیم با خواستگاری دوباره غافلگیر کرد.

شیوا طاهری 1

شیوا طاهری تاکید داشت: این رفتار همسرم برایم جالب بود و مثل همه انسان ها وقتی یک اتفاق خوب برایشان رخ می دهد با دیگران به اشتراک می گذارند من هم این صحنه را با دوستانم در فضای مجازی به اشتراک گذاشتم که منجر به حاشیه هایی شد.”رکنا”

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار