چاپ کد خبر: 21343
16 بهمن 1398

حوادث استان فارس:پلمب انبار کاغذ احتکاری در “اکبر آباد”/ دستگیری سارق درون خودرو در شیراز /کشف گنج یاب میلیاردی در مرودشت

اول فارس|حوادث استان فارس :

انبار کاغذ احتکاری در “اکبر آباد” پلمب شد

فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران پلیس آگاهی انبار کاغذ احتکار شده به ارزش ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال را در شهرک “اکبرآباد” کشف و آن را پلمب کردند.

سردار “رهام‌بخش حبیبی”در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: مأموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان با اقدامات فنی و تخصصی، از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار کاغذ در یک انبار واقع در شهرک “اکبرآباد” مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سردار “حبیبی” افزود: بلافاصله با کسب مجوز قضائی و با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی، طی یک عملیات از انبار مورد نظر بازدید به عمل آمد که در نتیجه آن ۲۹ هزار و ۱۳۴ بسته کاغذ ۵۰۰ برگی که فاقد مدارک ورودی و خروجی و احتکار شده بود کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ارزش این محموله برابر نظر کارشناسان، ۱۱ میلیارد و ۵۰۰  میلیون ریال برآورد شده، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

سارق درون خودرو در شیراز راهی زندان شد

فرمانده انتظامی شیراز از دستگیری یک سارق و کشف ۲۰ فقره سرقت درون خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “فرج شجاعی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر گفت: ماموران کلانتری “۱۵ قصرالدشت” شهرستان شیراز، حین گشت زنی در بلوار چمران متوجه شدند فردی در حال سرقت ضبط از یک سواری پراید می باشد که سریعا با اقدامات فنی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ “شجاعی” با بیان اینکه متهم دستگیر شده برای ادامه تحقیقات به کلانتری منتقل شد، بیان کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که وی از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در برابر ادله و مستندات پلیس چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و به ۲۰ فقره سرقت درون خودرو اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی و از آن طریق روانه زندان شد.

کشف گنج یاب میلیاردی در مرودشت

یک دستگاه گنج یاب در شهرستان مرودشت توقیف شد.

 سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت گفت: ماموران پاسگاه انتظامی “کامفیروز شمالی” از یک فقره حفاری غیر مجاز در یکی از روستا‌های سطح حوزه استحفاظی مطلع و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، بلافاصله در محل حاضر شدند.
وی با بیان اینکه ماموران با حضور در محل پنج نفر را در حال حفاری مشاهده و آن‌ها را دستگیر کردند، افزود: در این خصوص یک دستگاه گنج یاب کشف و دو دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف شد.
سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار