چاپ کد خبر: 15229
21 مهر 1398

پلمپ استخر متخلف وغیر بهداشتی در شیراز

یک باب استخر سرپوشیده در شیراز، به دلیل رعایت نکردن شرایط بهداشتی و بی توجهی به نکات ایمنی، با دستور مقام قضایی تعطیل شد.
به گزارش اول فارس به نقل ازکارشناس مسوول بهداشت محیط این مرکز بهداشت گفت: به دلیل توجه نکردن مدیریت استخر به رعایت موارد بهداشتی و اخطارهای پیشین ، به ویژه در نحوه ضدعفونی و شرایط غیراستاندارد کلرزنی آب، ضمن ارسال پرونده به مراجع قضایی، نسبت به تعطیلی این محل اقدام شد.
 «مسعود قنبریان» افزود: بررسی وضعیت آب استخرهای شنا از لحاظ ویژگی های باکتریولوژی، با هدف پایش و نظارت بر وضعیت آب، از سوی بازرسان مرکز بهداشت شهدای والفجر به صورت مستمر در حال انجام است.
کارشناس مسوول بهداشت محیط مرکز بهداشت والفجر شیراز ،با درخواست از مدیران استخرهای شنا برای اجرای دقیق مقررات بهداشتی و ایمنی، از شهروندان درخواست کرد تا در هنگام مراجعه به استخرها با مشاهده هرگونه نشانه آلودگی در آب، کدورت بالا و استشمام بوی شدید گاز کلر و رعایت نکردن نظافت در قسمت های مختلف آن، موارد را به سامانه تلفنی ۱۹۰ گزارش دهند تا کارشناسان بهداشت محیط موضوع را پیگیری کنند.
به گزارش اول فارس  در هفته گذشتی جمعی از دانش آموزان دختر  پس از ورود به یک استخر در شیراز بدلیل استنشاق گاز کلر دچار مسمومیت گردیدند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار