چاپ کد خبر: 60786
23 تیر 1400

پلیس ارسنجان مانع از خودکشی مرد میانسال شد

خودکشی ارسنجان

به گزارش اول فارس، فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان گفت: حضور و اقدام مشاوره‌ای به موقع پلیس، مانع از خودکشی یک مرد سالمند و باعث بازگشت وی به زندگی شد.

سرهنگ “محمد‌علی فرهادی”با الهام این مطلب اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی یک فرد سالمند در یکی از محلات این شهرستان، بلافاصله ماموران انتظامی و مشاوران پلیس ارسنجان به محل اعزام شدند.

وی افزود: مأموران انتظامی با حضور و اقدام سریع و فداکارانه و همچنین با ارائه مشاوره و صحبت با وی باعث شدند این مرد ۶۲ ساله که قصد داشت خود را از بالای یک ساختمان به پائین پرتاب و خودکشی کند از تصمیم خود منصرف و به زندگی بازگردد.

فرمانده انتظامی شهرستان ارسنجان ضمن تقدیر و تشکر از اقدام به موقع و سریع مأموران انتظامی در راستای نجات جان این شهروند، خاطر نشان کرد: یاس و ناامیدی نسبت به آینده، نداشتن اعتماد به نفس در مبارزه با مشکلات زندگی و یک تصمیم آنی باعث بروز چنین مشکلاتی در سطح جامعه می شود که مشاوران پلیس در مقرهای انتظامی در هر ساعت از شبانه روز آمادگی ارائه خدمات مشاوره ای و رفع مشکلات شخصی و خانوادگی شهروندان را دارند.

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار