چاپ کد خبر: 96500
27 مهر 1401

پژو پارس و پراید ۱۱۱ در بازار چند؟ قیمت انواع خودروهای داخلی +جدول

بررسی بازار خودرو نشان می دهد روند صعودی نرخ دلار عاملی شده تا قیمت برخی محصولات داخلی رشد قیمت را تجربه کنند این درشرایطی است که بازار در رکود معاملاتی قرار دارد.
بازار خرید و فروش خودرو در روز جاری همانند روزهای گذشته رکود معاملات را ثبت کرده است اما نکته جالب اینجاست با وجود رکود بازار افزایش نرخ دلار باعث شده تا قیمت خودروها نیز روند صعودی را طی کنند.

در کنار این موضوع افزایش عرضه نیز از سوی خودروسازان صورت نگرفته و نیاز بازار تاحد قابل توجهی تامین نشده است. مردم هم فعلا دست از خرید برداشته و منتظرند ببینند بازار خودرو در هفته های آینده شاهد چه تغییراتی خواهد بود.

مشاهده قیمتها در روز جاری نشان می دهد برخی از محصولات داخلی رشد دو تا ۷ میلیون تومانی قیمت ها را تجربه کرده اند که در این میان باید به کوئیک اشاره کرد.در حال حاضر کوئیک دنده ای با رشد ۷ میلیون تومانی با قیمت ۲۰۹ میلیون تومان در بازار مورد معامله قرار می گیرد.

علاوه بر این بنا به گفته وزیر صنعت هنوز قرار نیست تغییراتی در قیمت کارخانه محصولات دو خودروساز اعمال شود اما روند سعودی نرخ دلار عاملی شده تا بازار منتظر تعیین و تکلیف قیمت ها در کارخانه نباشد و رشد قیمت ها در انواع محصولات داخلی بوجود بیاید.

نکته قابل توجه اینجاست بخشی از رکود بازار به دلیل خوش بین بودن به واردات خودرو بوده است که هنوز با وجود تمام وعده ها تحقق پیدا نکرده و بازار در حالت انتظار قرار داده است.

نوع خودرو

قیمت خودرو امروز۲۷ مهرماه در بازار

پراید ۱۱۱

۲۰۴ میلیون تومان

پژو پارس

۳۸۹ میلیون تومان

دنا معمولی

۴۰۵میلیون تومان

تیبادو

۲۰۴میلیون تومان

ساینا دنده ای مدل ۱۴۰۰

۱۹۷میلیون تومان

رانا پلاس

۳۱۵میلیون تومان

سمند ال ایکس

۳۱۰میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ۵

۳۷۴میلیون تومان

پژو ۲۰۶ تیپ۲

۲۸۸میلیون تومان

تیبا صندوقدار

۱۹۸میلیون تومان

ساینا

۲۰۸میلیون تومان

کوئیک معمولی

۲۱۰میلیون تومان

شاهین

۳۶۱میلیون تومان

دنا پلاس توربور اتوماتیک

۵۲۰میلیون تومان

پژو ۲۰۷ دنده ای

۴۰۸میلیون تومان

تارا دنده ای

۴۴۵میلیون تومان

 

نظرات خود را برای ما ارسال کنید

آخرین اخبار